En revolution er på vej. Network Marketing branchen er på vej til at blive en blåstemplet og højt respekteret branche. Der er ved at ske noget i USA og resten af verden som vil starte en revolution...
Tiden er kommet - man arbejder netop nu på at samle alt det bedste omkring branchen - forretningsmæssigt med etik og moral i højsædet... Resten af erhvervslivet vil ikke have noget tilsvarende!
Tiden er kommet - det er på tide at vi lærer om autentisk, intelligent, fornuftig Network Marketing og jager de slemme drenge og gråzonefirmaerne ud af byen...
Tiden er kommet... til at sige “STOP” til: Bliv Hurtig Rig... Smid dem op på væggen og se hvem der bliver hængende... Slangeolie salg... Højtflyvende påstande... Kulørt snak (hype)... Fraværende uplines (sponsorer)... og TIDEN ER KOMMET... specielt at stoppe de unødvendige fakta at 95% af mænd og kvinder i vores branche kæmper, fejler og stopper i deres første år i branchen.
En revolution er på vej. Denne revolution/evolution er allerede påbegyndt. Det er på tide at rette lyset mod hvad der er bedst og mest lysende i denne bemærkelsesværdige branche og de professionelle mænd og kvinder som udfører den autentisk, intelligent, fornuftigt...
Tiden er kommet – til Network Marketing - bliver bredt aksepteret og beundret som den bemærkelsesværdige forretning det i virkeligheden er.
Dato: 16-06-2007 16:24:53 Forfatter:Ove Bjørn Kraft Tiden er kommet... En revolution er på vej. Network Marketing branchen er på vej til at blive en blåstemplet og højt respekteret branche. Der er ved at ske noget i USA og resten af verden som vil starte en revolution...
Mig bekendt er der ikke to torsdage i nogle af de kommende uger, men det kan da være jeg tager fejl..
Ligesom visse brancher har et lettere blakket ry, tror jeg aldrig MLM og lignede koncepter kommer helt ud af skyggen..
Det er jo værd at de selskaber/koncepter der gennem flere år har skabt et - i nogens øjne - blakket ry, jo faktisk ikke længere findes i Danmark. Der er ganske vidst nogle selskaber som ikke helt har styr på deres tropper, men det ændrer ikke ved at faktum at forståelse af og tolerancen i forhold til Network Marketing har ændret sig markant de sidste 2-3 år.
Flere og flere begynder at forstå den simple og fornuftige tanker bag.... så ugen med det to Torsdag er skam lige omkring hjørnet ;-)
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Så længe branchen bliver ved med at arbejde med at alt skal skjules godt og grundigt, og helst ikke give nogen mening, så er der lang tid til at der kommer 2 torsdage.
F.eks. det indlæg her af Ove, lyder i mine ører som noget der er skrevet af en troldmand der forudser at hele verdens befolkning bliver forvandlet til tudser.
Indlægget har for mig ingen reel værdi, udover at han får skrevet tiden et er kommet ( til ravnerok) utrolig mange gange.
Tiden er kommet til at den slags må stoppe i branchen hvis i vil af med det plettede ry i har i, ikke bare nogens øjne, men i manges øjne.
Det her lyder som en af de amerikanske TV-prædikanter... Under alle omstændigheder har jeg svært ved at fatte budskabet med indlægget
specielt at stoppe de unødvendige fakta at 95% af mænd og kvinder i vores branche kæmper, fejler og stopper i deres første år i branchen.
Den tror jeg at jeg får svært ved at sluge... mest af hele den plapren er denne da for langt ude. Hvorfor er det et unødvendig faktum, jeg vil da mene at når man vurderer at gå ind i en branche så er det ekstremt vigtigt at kende sådan fakta
forretningsmæssigt med etik og moral i højsædet... Resten af erhvervslivet vil ikke have noget tilsvarende!
Øh jo, mange andre brancher har en høj moral og gode etiske retningslinier...
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Tak for interessen og rådet. Vi arbejder på at være mere engagerede og fremme i skoene end det traditionelle erhvervsliv, derfor siger jeg igen til jer der arbejder med Network Marketing:
Tiden er kommet... til at sige “STOP” til: Bliv Hurtig Rig... Smid dem op på væggen og se hvem der bliver hængende... Slangeolie salg... Højtflyvende påstande... Kulørt snak (hype)... Fraværende uplines (sponsorer)... og TIDEN ER KOMMET... specielt at stoppe de unødvendige fakta at 95% af mænd og kvinder i vores branche kæmper, fejler og stopper i deres første år i branchen.
Network Marketing er hårdt arbejde som drejer sig om at skabe omsætning og yde en ekstraordinær god service, vi siger nej til salgsgas og manglende uddannelse!
Martin, vi har faktisk brug for personer som dig - som ser vores branche udefra, det er helt befriende.
Dato: 16-06-2007 21:30:41 Forfatter: Ove Bjørn Kraft Kære Martin.
Vi arbejder på at være mere engagerede og fremme i skoene end det traditionelle erhvervsliv
Jeg tror at hele jeres branche skal passe på med ikke at tage munden for fuld, det synes jeg desværre sker alt for tit, og du gør det samme. Du hæver dig over hele det traditionelle erhvervsliv og siger i er mere engagereded og mere fremme i skoene, og der er altså langt vej op endnu.
I er plaget af utallige både firmaer, sælgere, forhandlere etc. som ikke er særlig engagerede, som tror det er nemme penge, eller er blevet bildt ind det er nemme penge. Du nævner det jo selv.
Istedet for at forsøge at hæve jer over andre, synes jeg i bør forsøge at luge ud i egne rækker, se at få gjort noget ved de sælgere der ødelægger det for andre, og blev en normal respekteret branche ligesom så mange andre i erhvervslivet, lad for gudskyld være med at hæve jer over andre, for det er bare slagspis i mine og mange andres øjne.
Tak for svaret. Jeg mener ikke vi generelt er mere engagerede og fremme i skoene end det traditionelle erhvervsliv, jeg siger at vi skal blive det og at vi ikke skal stille os tilfredse med godt nok. Du har nemmelig helt ret i at vi er plaget (som så mangde andre brancher) af mangel på engagement fra flere sælgere/forhandlere som tror at pengene kommer af sig selv. Der er ingen lette penge heller ikke i Network Marketing.
Jeg kæmper til stadighed en hård kamp med mig selv for at blive mere ydmyg, det er bare så svært fordi det ligger ikke til min natur.
Martin skriver: "Jeg tror at hele jeres branche skal passe på med ikke at tage munden for fuld, det synes jeg desværre sker alt for tit, og du gør det samme. Du hæver dig over hele det traditionelle erhvervsliv og siger i er mere engagereded og mere fremme i skoene, og der er altså langt vej op endnu".
Martin, det jeg tror Ove også er inde på - men som ikke helt kommer frem - er at vi der har været i begge lejre - både som sælgere, chefer m.m. indenfor det traditionelle erhverv og efterfølgende har gjort karriere + erfaringer indenfor Network Marketing, oplever en helt anden kultur, motivation, engagement og loyalitet, som er så meget mere tiltalende end det man erfaret i netop konventionelle jobs.
Det er faktisk ikke så lige til at forklare - da Ove og jeg eks. sikkert deler en nogenlunde overordnet grund til at Network Marketing branchen er uhyggelig interessant - men at vores individuelle motiver er meget forskellige. Nu har jeg erfaringer fra det traditionelle arbejdsmarked indenfor mange forskellige områder, bl.a. indenfor forsikringssalg - hvor det at sælge forsikringer er meget "koldere" end det at markedsføre produkter mund-til-mund, ligesom det eks. har et væsentligt længere perspektiv at skabe nye kunder i et Network Marketing selskab end i et konventionelt forsikringsselskab (for nu at tage det som eksempel) da man altid vil blive betalt måned-efter-månd, år-efter-år for kunders køb/omsætning - dermed har man en langt større værdi i at skabe nye kunder, ny omsætning end eks. hvis man skaber tilsvarende antal kunder til et forsikringsselskab. Kun ganske få selskaber betaler løbende porteføljebonus; i network marketing er der ALTID løbende porteføljebonus; ergo større udbytte af sit arbejde.
Af samme grund vi tit taler om.. "at gøre arbejdet eén gang!" Af samme grund vi spøger med "at du kan gå i skole i 3-4 år, når du går ud af skolen kan du pensionere dig selv" - underforstået de enorme muligheder for de som har evnerne og gør det der skal til.
MVH
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic