Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hacker lagt 3Fs hjemmeside ned grundet deres sag med Vejlegården

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt michael - Det er forkert at hacke, men jeg tror bestemt 3F er gået over i bombezonen.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Hvad med om alle restaurationer i trekants-området og århus kollektivt opsagde deres aftaler med 3f i sympati med Vejlegården.

Jeg vil gerne se hvad de vil stille op med det?
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Pilde:
Hvad med om alle restaurationer i trekants-området og århus kollektivt opsagde deres aftaler med 3f i sympati med Vejlegården.

Jeg vil gerne se hvad de vil stille op med det?

Jeg er personligt igang med at samle information om specielt dem i Århus området da jeg ikke har yderligere kendskab til den i trekants-området..Jeg håber min økonomi kan række til et besøg i Århus hvor jeg kan få snakket med restauratiørerne og få lidt mere indsigt i deres sagde.

Dog, har jeg de sidste 3 dage fokuseret mine kræfter på vejlegården, og håber jeg snarest kan komme igang med at få flere sager på.

Grosen Friis, Steffen Daleng og jeg har lagt et kæmpe arbejde i at få Bekæmp-M3FIA.dk op og køre, og der vil jeg fremover sørge for at smide artikler op.

men har du information må du gerne sende det til min mail per4 (a) me.com Så skal jeg sørge for at jeg kigger det igennem. Gerne Artikler eller lign så jeg har faktuelle informationer.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Jeg nærer den dybeste afsky for 3F og for dem, der sympatiserer med dem i denne sag - og jeg støtter Vejlegaarden og alle andre, der er i knibe på samme måde. Når det er sagt: At hacke 3F er usmageligt og skadeligt for både sagen og den overordnede kamp for frihed og demokrati i Danmark.

Det går først rigtig skidt, hvis vi accepterer metoder, der er lig dem, vores modstandere benytter. 3F skal kvæles ved boykot - ikke ved hacking.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg er helt enig med Daleng og Rosenstand. Det er en politisk reform og et (lovligt) pres mod 3F der skal til. Ikke hacking sf hjemmesider og lignende ulovligheder. Det flytter desværre fokus væk fra det sagen handler om.

Dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fra starten af deltaget aktivt i denne debat og jeg mener stadig at 3f skulle sendes til en anden planet. Også efter det de gjorde ved VFB, have jeg lyst til at starte mit eget parti og få indflydelse igennem der.

Jeg kan godt forstå handlingen med at ligge deres hjemmeside ned, for der er virkelig mange følelser på spil her. for hvordan skulle man handel, for at ramme dem?

Men jeg mener bare, at når man skal lave modtræk, skal det holdes inden for loven og ligemeget hvor meget man hader 3F, så skal det ikke gøres.

Vi er jo i et iværksætter forum, men verdens bedste kreative folk og jeg er sikker på det kan håndteres på en anden måde. Så nej jeg syntes ikke det er i orden, at 3F hjemmeside bliver lagt ned, selvom man godt kunne have tanken.

Lad os hellere tage ned og spise, for det skal vi jo alle alligevel, så viser vi sympati for Amin og det gør vi på en god måde. Lad os diskutere, på et sagligt plan og ikke bryde loven. 

Og ps hvem vil starte et parti med mig, hvor vi vægter etik og moral højt? ;-) 

En gang var næstekærlighed en allemandseje, men det er det bestemt ikke i dag ;-)

Vh Jimmi 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 54
Fra  DC Entertainment Group Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey hey, inden i lige går på angreb på disse "hackers" så vil jeg lige pointer noget, har været i kontakt med dem via deres kanaler og netværk.
De har ikke hacket 3F, men overloaded hjemmesiden med masser af forspørgelser så serverne bukker under! (ddos angreb)

Det svare lidt til en demostration eller blokade og den form for "hacker" - angreb gør politiet ikke noget ulovligt ved, for der er hverken ødelagt, stjålet eller ændret noget på selve siden!

iøvrigt kan jeg allerede røbe at Enhedslisten og Vejle amt er de næste angrebsmål for gruppen.  

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare saa jeg er helt sikker..... Du mener at et DDOS angreb er helt fino, og inden for lovens rammer?

Der blev jo ikke odelagt noget-

Adam

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HK er også nede...

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)