Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel mod homeparty - forvrænget kritik - en om´er!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Også tak for dit svar. Jeg holder nu meget at principielle betragtninger, men det er da ikke fordi jeg ikke har kontaktet distributører. Problemet er blot at de jo har alle mulige grunde til at give dig oplysninger om den positive gevinst ved at tegne op og gør meget lidt ud af at fortælle om faldgrupperne.

Jeg har spekuleret på om det skyldes at de holder sig selv i uvidenhed eller blot er et udtryk for almindelig mangel på moral. Derfor fandt jeg netop dette site interessant i forventning om at man kunne slippe for øregas og lære af de lærde:-) Og her er da også heldigvis mange gode input.

Også tak for dit.

De bedste hilsner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Faldgrupper...:-) naturligvis er der faldgrupper... Her er et par stykker:

Du bliver ikke rig hurtigt selv om det er det du bliver lovet. De fleste bliver ikke rige, men muligheden foreligger.

Du skal arbejde hårdt for næsten ingen penge i begyndelsen. De fleste opgiver og vil hellere sælge deres tid for penge og have en lønindkomst.

Du skal være sikker på at du VIL næsten uanset hvad der sker og hvor store problemer du mener du oplever. De fleste opgiver når de støder på problemer.

Kort og godt: Mener du du er en vinder skal du starte. Er du usikker skal du lade være med at starte. Er du stadig usikker skal du spørge diig selv om det ikke lige er det du egentlig altid er og derfor undersøger og undersøger og undersøger en gang til. Succesfulde mennesker tager en risiko gang på gang. Nogle gange lykkedes det gud hjælpe mig...

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:02
Giver Palle fuldstænding ret i betragtningen omkring faldgrupper - og vil godt tilføje, at så længe man vurdere sine egne evner, sine erfaringer i forhold til de muligheder man bliver præsenteret for, så er man ikke godt stykke af vejen - men som Palle så rigtigt påpeger, handler det i høj grad om at tage chancer; at løbe en risiko.

Men risiko og faldgrupper er ikke nødvendige parametre at have med i sine "bekymringer" når man blot holder for øje hvad der gør forskellen på gode, stabile og langsigtet forretningsmuligheder indenfor Network Marketing contra den skov at knap så "heldige" koncepter.

Det er drøftet og vendt til hudløshed på Amino - og det burde efterhånden ikke være så svært (sammen med almindelig sund fornuft) at vælge en muligheden hvor begreber som "faldgruber" og "risici" ikke er tilstede.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)