Hej. Jeg står og vil gerne ændre mit navn eller url på de affiliatelinks jeg nu har på min side.
Jeg benytter wordpress - Hvordan ændrer jeg så linket på de links jeg laver der fører direkte videre til affiliate landinssiden? Så den ikke står som ads.affiliate.bla.bla.når man kører musen over :) ?
Til WordPress kan du med fordel anvende "Pretty Link Lite". Med dette plugin kan du oprette links som eksempelvis: www.dinside.dk/fedt-link istedet for http://affiliate.netv.cc.xxx.001.osv
Du kan også opdele fine links i forskellige kategorier og i øvrigt se statistik for hvor mange der klikker på dem.
Lite versionen fungerer fint, men hvis du vil have mere at lege med har de også en Pro version man skal betale for.
Det er fordi du allerede har en url med samme navn. Lav en anden som samtidig vækker tillid hos dine besøgende.
Jeg har tidligere blogget om hvordan du kan skjule dine affiliate links. Selv bruger jeg pro udgaven, og pengene har været godt givet ud. Så dette plugin kan bestemt anbefales.