Hej alle. Jeg har netop åbnet www.Smykkebazar.dk, som er en side ala Amio, Trendsales o.l., men KUN med smykker. Jeg kunne godt tænke mig noget ærlig kritik, og forslag til forbedringer. Tusind tak:) Annemette |
Hej Annemette,
Var igang med at skrive lidt feedback til dig inden min telefon døde af manglende strøm. Men håber jeg kan huske det meste : )
For det første vil jeg sige det er dejligt at se en shop hvor der er tænkt over designet (ligner ikke et template eller nybegynder gør-det-selv arbejde)
Designet er lyst og indbydende. Gør meget mere brug af sociale medier, det får brugeren/nye besøgende til at se jer som værende mere seriøse og ikke mindst finder ud af at det er rigtige mennesker der sidder bag. Jeg vil klart anbefale et værktøj jeg selv bruger, der hedder hootsuite. (http://www.hootsuite.com) Hootsuite er et værktøj der samler alle de mest populære sociale netværk, pro account kan erhverves fra 9,99$/md. I kan vælge individuelt hvilke sociale medier i vil poste statusser til, samt naturligvis vælge alle på en gang. Derudover kan i også vælge hvilken dato statussen skal publiseres på samt at den kan læse jeres rss feed ; )
Derudover vil jeg anbefale jer at få jeres CVR frem på forsiden, gerne i footeren/bunden af siden.
Ellers en rigtig flot shop: Vil slutteligt rykke søgeboksen over i højre side og betalingskort over i venstre siden (Tænk over hvad der er vigtigst brugeren/besøgende) ser med det samme han/hun besøger jeres side.
Evt få designet/udviklet en mobil version af siden, så siden på iPhone, og er generelt lidt træt af at zoome, scrolle og pege for at komme hele siden igennem : )
Hav en fortsat god dag, og held og lykke med siden ; )
Med venlig hilsen
Nils Pedersen
nilspedersen.dk