tilbage i firserne var jeg selv blokaderamt af typograf-forbundet, fordi jeg ikke ville skrive overenskomst med dem. Faktum var at medarbejderne havde bedre forhold end de skulle have ifølge den overenskomst.
Men typografforbundet, var dengang et stærkt organ, og de fik lukket af for mine leverandører osv.....
tilsidst orkede jeg ikke mere, og skrev den forbandede overenskomst under med dem, hvilket betød at alle de ansatte skulle betale 1000 kroner mere pr. md. i fagforeningsbidrag, fordi de skulle være medlem dér!!!!!
Ellers var der ikke de store forandringer ???!!!
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Jeg vil gerne sponsorer DKK 2000 til den middag hvor jeg desværre ikke selv kan komme. Bare send mig et kontonummer så overfører jeg pengene - måske du Peter kan være tovholder - som så skal bruges på Vejle Gården.
Fantatisk Peter, det er super! Jeg skal nok være tovholder og få det arrangeret!
Jeg bor tæt på Aarhus, så hvis folk vil samles op i Aarhus, kan det arrangeres, hvis man smider 50,- til benzin pr. mand? (så bliver man også kørt hjem til Aarhus igen) Det er vel billigere end toget? :)
Super godt initiativ! Jeg & Casper Schneidereit smutter på Vejlegården d. 31 juli og d. 26 Juli skal jeg tidligere på dagen spise på Vejlegården på vej til Ringkøbing Løbet, så jeg kan fandeme ikke nå at deltage der.. Syntes der skal findes en anden dag ;)
Lundsby:
igang:
Lundsby:
Super, det er Torsdag d. 16 Juli kl. 19, så det passer fint,