Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HA - Civil Økonom. Hvem gider at ansætte dem?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Jun 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den situation, at jeg bliver færdig som HA fra Roskilde Universitet (RUC) til december. Det skal siges at jeg er tidligere uddannet markedsføringsøkonom og derfor også har en række kompetencer indenfor marketing. Jeg har ikke meget erhvervserfaring udover lidt telesalg. Jeg har ikke følt at hverken Niels Brock eller RUC har været særligt behjælpelige med vejledning på arbejdsmarkedet efter endt uddannelse, derfor spørger jeg alle jer kloge aminoer om hjælp. 

På UG.dk kan man læse om disse ting, men syntes at det virker meget uhåndgribeligt. Der nævnes blot at man kan varetage administrative funktioner i virksomheder. Jeg vil gerne hører nogle mere konkrete stillinger (Manager, koordinator, etc.).  

Jeg kunne godt tænkte mig at vide hvilke stillinger der ligesom bliver lagt mest op til man varetager efter uddannelsen HA?

Samtidig hvilke stillinger som der ville være en realistisk chance for at kunne få, hvis man gik ind på jobindex nu? Er godt klar over at der er begrænsninger især i denne tid. 

Hvis ovennævnte er flere end 1, hvilken stilling, kunne man så forestille sig gav flest penge i kassen? :D.

Tusind tak for hjælpen. Fortsæt det gode arbejde derude.

Med mange hilsner Joachim Elmegaard 

 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :