Altså, som jeg forstår det skal partneren lave opsætning + design af hjemmeside, seo-optimerer dine tekster, finde egnede affiliates til produktet der omtales, og herefter sætte dette op, og til sidst holde sitet opdateret og optimeret.
Det lyder som noget af en mundfuld - men det er jo selvfølgelig afhængig af fordelingen af indtægter
Jeg tænker at fordelingen af indtægterne bliver 50/50, jeg skal jo også bruge meget tid på at teste de forskellige gadgets. Skrive en anmeldelse og lave en videoanmeldelse. Og jeg skal jo også lave nogle tekster til siden :)
Måske har du ret Mads. Men jeg tror du vil få lettere ved at sælge dine artikler til en allerede eksisterende side. Det vil være et kæmpe arbejde for din kommende partner at skulle ordne alt det andet.
Lyder mere som om du skal have noget der ligner en artikeldatabase, som du måske istedet betaler for at få sat op og så give den gas alene.
Jeg er igang med salg af min ene side og der har jeg sat den op og opdateret den, så har andre iværksætter sat tekst ind på den kvit og kvit mod de får link til deres egen side