Hej Martin
Tak fordi du forholder dig til min kritik.
Jeg synes bare det er skønt, at I eksperimenterer med formen. Lige det med tiden skal I måske bare huske på også er en faktor for jeres seere. Hvis I gerne vil øsle med tiden, kan I måske inddele jeres indslag med små undertitler, så de af jeres seere, der ikke har så lang tid, kan nøjes med at se de dele af udsendelsen, som de har lyst til. (Altså i de udgaver, der kommer til at ligge på hjemmesiden)
Du lyder lidt hård overfor de etablerede medier, men samtidig sagde du i indslaget i går, at I vil være 'P1 for iværksættere'. Personligt elsker jeg P1, og det jeg synes, P1 er så gode til, og som jeg ville ønske I et par sekunder kiggede på og blev inspirerede af, er P1s evne til at gå i dybden med et lille område. På den måde kommer der ny viden og nye vinkler til lytterne/seerne. Jeg er alt andet end naturinteresseret, og jeg er heller ikke særlig optaget af religion, men når jeg fx hører Natursyn eller Mennesker og tro på P1, hvor de går i dybden med en eller anden billes fordøjelsessystem eller en moderne salmedigters arbejde med en enkelt salme, kan jeg blive fanget helt ind... Og af og til kan en billes fordøjelsessystem faktisk pludselig inspirere mig til at løse et eller andet problem i min virksomhed!
Det ville være fedt, om I kom ligeså dybt med emner inden for iværksætteri. Og gør I det, er jeg i øvrigt revnende ligeglad med, om I står på hovedet nøgne imens, eller hvad I ny finder ud af at eksperimentere jer frem til. For mig er det indholdet og de guldkorn, jeg kan bruge i min egen virksomhed, som jeg vil se programmerne for. Men personligt orker jeg ikke bruge flere timer på ævl for fem minutters reelt indhold.