Hej Går med en idé om at åbne en bar, så ville lige høre om der er nogen der vil dele deres erfaring..? Idén kom en dag, jeg var i byen med kusine. Det var hendes 18 års fødselsdag, det skulle jo selvfølgelig fejres med et et brag af bytur så fætter her gik op i baren for at bestille 5 flasker mokai pris 300 - 60 kr pr flaske, troede ikke mine egne øre da jeg hørte det. med det samme tænkte jeg det kan ikke passe. de gir jo intet for dem i indkøb. det må kunne gøres billigere og stadig tjene på det. en rom og cola koster 55 hvilket jeg også synes er vandvittigt dyrt. I Odense er A-bar og DGV altid godt besøgt. - så de må jo gøre noget rigtigt med deres koncept. Så har vi James Dean, Der er langt under halvt så mange mennesker som på A-bar og DGV. men tilgengæld er de meget billigere med drinks. 25 kr. Jeg tænker hvis man nu åbner en bar, hvor konceptet er noget aller A-bar og DGV - for det er jo det vi unge vil have. men priserne er bund lige som på James Dean.. Er alt dette bare ønske tækning, eller kunne der godt være en idé i det..? :) |
Hvis dine priser er i bund, kommer fodgen en dag og beder om nøglerne!
Du skal jo tjene din og ansattes løn, husleje, strøm, varme, vand, vedligeholdelse, indkøb af varelager.... jeg kunne blive ved!
Jeg tror ikke, at restaurationsbranchen kan knalde prisen længere ned.
Så skulle alle jo sælge vand på flaske.