Jeg havde et projekt engang, som nu er opgivet. Jeg ville lave et brand baseret på mit efternavn (wow, egoistisk), men det gik ikke så fantastisk. Istedet for bare at lade den rådne op, vil jeg gerne høre hvor meget I vil mene, at den er værd. Jeg kan lige så godt få lidt ud af det end intet, ik? Den omtalte side er forsberg-marketing.com. Ifølge mit SEOquake plugin er den PR2 (tidl. 3), har 46 sider indekseret i google. Dens MajesticSEO analyse kan ses her. https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/forsberg-marketing.com?oq=forsberg-marketing.com&IndexDataSource=F Den har et dofollow PR 5 backlink fra thebestspinner.com, og der vil den forblive i ret lang tid endnu. Medmindre der kommer et væld af nye reviews og skubber den væk. Den er #4 side 1 på: 'Make a living at home', og 'how to make a living at home'. #1 side 1 lige efter Penguin, men før jeg skiftede sidenavn. 2.900 globale/lokale søgninger på begge. #3 side 1 på 'SFI review', som har 720 månedlige lokale/globale søgninger. Den har en Alexa rank på 959149 - ikke alverden. Den har en vis autoritet hos Google, da mange af mine tidligere indlæg rangerede imellem side 1 og 2 på dets nøgleord, uden direkte SEO på de enkelte sider. Der har tidligere været rigtig mange indlæg til den, men de er desværre tabt, grunden (rigtig mange) forskellige template fejl. Disse har hver gang været skyld i en total makeover.
Min hosting kører i 145 dage endnu, og mit domæner 509 dage. Hvor meget vil I mene sådan en omgang kan være værd? Selv satser jeg ikke mere end et par hundrede kroner (hosting+domænens værdi), og så måske lidt oven i hatten for PR'en. Men så er det vel også det? -Jonas. |
En køber skal vel hedde Forsberg Så jeg vil tro værdien er 0