Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne have noget på det rene......

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg i ugevis undersøgt mht. hvor nemt det er at udvikle en webshop enten vha. Magento eller Prestashop, og det er endt med Prestashop.

INGEN STEDER finder man noget om hvor nemt det egentlig er, for eksempel at ændre i et Prestashop-template? Vil man kunne det uden kendskab til kodning?

- Det jeg gerne vil ændre er selvfølgelig logoet, slette nogle ting fra forsiden og indsætte egen tekst eller egne billeder.. Hvis jeg købte et template der for eksempel var til computersalg, ville jeg så kunne ændre det til en smykkebutik vha førnævnte?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:20

I PrestaShop, Magento osv kan du som regel ændre nogle udvalgte dele, fx logo, direkte fra administrationsmodulet. Men skal du lave større ændringer kræver det som regel kendskab til HTML og CSS.

Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:31

http://www.templatemonster.com/prestashop-themes/33936.html

Dette er et template jeg rigtig gerne vil købe!

- Under kravene ser man for eksempel photoshop og en php-editor - Skal jeg have kendskab til alle disse programmer for at ændre i mit template?

- Ville det være muligt at fjerne den irriterende kliklyd på de der billedslides på forsiden?

- Ville jeg kunne fjerne valuta-omregneren i venstre side?

Alle sådan nogle småting som jeg ikke aner om er muligt, da det slet ikke fremstår nogle steder.. :-(

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)