Jeg har længe gået og leget med tanken om at starte lidt op med noget affiliate marketing. Nu har jeg så endelig fået taget mig sammen og lavet mit første affiliate site om blendere og køkkenmaskiner. Hvad siger i? Er der potentiale i det?
Så må jeg se om jeg kan få gang i det for alvor og lære en hel masse - for har adskillige andre sites i støbeskeen, men man skal jo starte et sted ;-)
Tak for dine kommentarer! Altid godt med input! billigblender.dk er blot hvad det lige kunne blive til på en eftermiddag/aften. Så der er planer om meget mere. Mht. sociale medier - hvilket plugin til wordpress kan anbefales til det?
Du har ret i at det er standard temaet og at det er lidt kedeligt - det er dog mit indtryk at en hel del rene affiliate/adsense sider har stor success netop med standard temaet? Men, jo, det var egentlig også planen at ændre det - lige nu var det bare det nemmeste i forhold til at lave siden på dansk.
Om jer - god ide!
Ja, det var en del af ideen at lave en side med blendere osv. men skal lige godkendes på affiliate programmerne hos diverse shops først.
Tak for dine kommentarer! Altid godt med input! billigblender.dk er blot hvad det lige kunne blive til på en eftermiddag/aften. Så der er planer om meget mere. Mht. sociale medier - hvilket plugin til wordpress kan anbefales til det?
Du har ret i at det er standard temaet og at det er lidt kedeligt - det er dog mit indtryk at en hel del rene affiliate/adsense sider har stor success netop med standard temaet? Men, jo, det var egentlig også planen at ændre det - lige nu var det bare det nemmeste i forhold til at lave siden på dansk.
Om jer - god ide!
Ja, det var en del af ideen at lave en side med blendere osv. men skal lige godkendes på affiliate programmerne hos diverse shops først.
\Mikkel
wordpress ekspert er jeg ej men vis skal finde et godt plug in tager jeg det med bedste karakter og kan ses opdateres jævnligt så det også bliver forbedret vedr sikkerhed med mere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows