Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Knald god idé!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk, jeg sidder med en idé der har fået lov at blomstre i mit hovedet ALT for længe nu.. 
Det eneste jeg mangler er et lidt samlet overblik over hvilke midler der skal tages i brug, og hvad omkostningerne vil lyde på. Derudover ville det selvfølgelig også være rart at hører hvad i erfarende tænker om konceptet.

Ideen er som følgende:

Have et kort over danmark, på en hjemmeside selvfølgelig, hvorpå fritids fiskere kan se de forskellige fiske områder, primært offentlige steder. Men dog også put and take søer og andre former for erhverv inden for fiskeriet. Evt. kan fiskegrejs forhandler også byde sig ind på kortet og derfor få deres placering vist på dette danmarks kort. Altså et kort hvorpå der er lidt af hvert for en fritidsfisker, så personen altså ikke skal bruge lang tid på at finde de forskellige ting, men det hele er samlet et sted. 

Det kunne være kanon hvis man som fritids fisker kunne logge sig på, og skrive en andmeldesse af diverse fiske "spots" og derved opnå point, som han kan købe grej eller andet godt for.,

Hvor jeg tjener penge er; når siden er oppe og kører og der er masser af traffik, så kunne man som ejer af en put and take sø eller lign. Købe sig ind på kortet, ved start gebyr+ en lav månedlig betaling, det samme med grej butikker og lign. Derudover regner jeg også Affiliate vil hjælpe lidt til med økonomien. Altså bare få udvalgte reklamer på siden, og måske et ugebrev, hvor man kan hører om de nye spændende steder og måske lidt tildbud fra de forskellige shops. 

Nå men nu kommer mit spørgsmål så, hvilke midler skal jeg benytte mig af? Hvordan får jeg lavet sådan et kort? Og hvordan vil det bedst fungere med login osv.
Vil blive meget glad hvis det var muligt at få et overblik over alt dette, ved godt det måske er lidt stramt af mig, at ligefrem bede jer om at gøre det. Men jeg tænkte at der er utroligt mange af jer erfarende erhvervsdrivende og iværksætter der nemt kan danne overblik og se chancer..

Vh. Andreas

Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er så at lystfiskerne selv skal oprette fiske spots og derved udvide kortet, så der kommer større udvalg af områder og andre interesse punkter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey cool ide!. mig og min ven er begyndt at fiske meget, dog vil vi gerne finde andre og fede steder at fiske og andre former for fisk.. men det er dog svært at finde, så sådan en ide, kunne gør det nemmer for os at finde andre fiske områder omrking aarhus bugten! 

 

Fra kokkedal
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé, jeg tror du ville få succes du skal bare bruge masser af kræfter det første 6-12 måneder derefter ville siden køre selv.... tag springet

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med projektet, slå det gerne op på amino, når du når så langt :)

Mvh Simon Andersen

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

:-) Jeg har faktisk haft den samme tanke i mange år - at sådan en side kunne jeg godt bruge! Har dog aldrig haft mod på at lave den selv, da min viden om området har været begrænset og jeg har haft masser af andre projekter igang. 

Men held og lykke med siden - og jeg melder mig som bruger når i får det op at køre!

\Mikkel

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste problem jeg ser i det er, at lystfisker sjældent har lyst til at fortælle om deres gode spots, ellers god ide! Prøv Elance.com har kun gode erfaringer og mere til.

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er bare at klø på, behøver ikke koste alverden egentlig, opret et wordpress site og brug google maps / openmaps eller anden korttjeneste og så ellers bare begynd at kontakte shops og put n takes.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved at www.byhøst.dk har overvejet at tilføje den funktion på deres side, men det behøver jo ikke være et problem. Måske kan du blive inspireret af, hvordan de gør.

Dbh
Tommy

Hej med dig :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville tage udgangspunkt i google maps api

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)