Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lol ligger nummer 3 på google

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

er ikke meget inde i alt det ser seo noget har ikke forstand på noget af det overhoved på nogen måde så ved ikke hvad jeg skal gøre fra eller til på den ene eller anden måde. har også tænk på hvordan der kan være penge i at lægge et link på ens hjemmeside uden at tage noget for det det kan jeg skam ikke se der er penge i hvordan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:50

jeg tror ikke du rigtigt får besøgene ud ad den placering kun med dit blog navn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 17:56

Hej Hans

Hans Stokholm Kjer:
Jeg selv ligger nr. 1, 2, 3 og 4 med på søgeordet hvadvildusigetilhvem.

Når jeg søger på det ligger du "kun" nummer 1 - det er da OK.

Nummer 2 og 3 er satistiksider om dit domæne hvor netnationen faktisk siger at du skulle have fornyet dit domæne den 31 maj 2012, men du er måske ved at afvikle dette fordi ingen søger på det? haha - undskyld ironien det er faktisk ment som en hjælp hvis altså netnationen har ret.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:04

hehe fatter alligevel hat af blog og seo og internet i det hele taget

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:05

det er rigtig nok men som sagt er totalt lost til internettet og alt det pjat

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:34

Leif Andersen:

Nummer 2 og 3 er satistiksider om dit domæne hvor netnationen faktisk siger at du skulle have fornyet dit domæne den 31 maj 2012, men du er måske ved at afvikle dette fordi ingen søger på det? haha - undskyld ironien det er faktisk ment som en hjælp hvis altså netnationen har ret.

OK - i min søgning kom statistikkerne først som nr. 5 og fremad. Måske har jeg været logget ind?

Domænet er skam fornyet og betalt, så der skulle ikke være problemer der - man tusind tak for info.

Hans

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:43

Hans Stokholm Kjer:

OK - i min søgning kom statistikkerne først som nr. 5 og fremad. Måske har jeg været logget ind?

Du behøver ikke være logget ind, det afgøres også af midlertidige internetfiler. Men hvis du bruger Internet Explorer og trykker ctrl + shift + p så åbner den InPrivate som er neutralt. Hvis du bruger Chrome så er det ctrl + shift + n 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:46
Kgger hvad er det egentlig du spørger om? Jeg er nok lidt langsom men jeg har vist ikke forstået din indlæg. Er du ikke tilfreds med din placering?

Hvad kan jeg/vi hjælpe dig med?

Hvad arbejder du med til daglig kan se du er ny herinde, din profil fortæller ikke meget.

Mvh
Franki

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:56

går hjemme til davlig laver intet min placering er god nok men skal bare have nogle ideer til hvordan jeg kan udvikle den så den bliver intressant for folk. men tror ikjke på at en blog kan være så intressant som et download site da jeg ikke har penge til at skabe et downloadsite bliver jeg næd til at finde på andre metoder og dem er der masser af men skal bare lige ha uploadet nogle ting først. men er ikke selvstændig da jeg ikke bare springer ud i et projekt hvor jeg ikke har nogle samarbejdspartner til at kunne hjælpe mig. så der kommer ordenlig gang i den da jeg også har en hus leje der skal betales så tager det stille og roligt kommer nu nok en dag skal bare skrabe lidt penge sammen så jeg kan få lavet en ordenlig hjemmeside

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:57

hov prøver at køre det som privat person i starten også se hvad der sker

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)