Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skaber vi en falsk tro

Side 6 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis skal vi inspirere de unge til at komme igang. Jeg fik selv mit første momsnummer, da jeg var 17 år.

Jeg fik momsnummer, fordi det virkede mere seriøst at udskrive regning med moms, og kunderne kunne jo alligevel modregne den i deres salgsmoms.

Dertil kom, at jeg fik moms tilbage på mine køb. Den gang var momsen "kun" 22%, men det var jo også en slags penge, når jeg skulle købe ting og sager, herunder en dyr telefonsvarer hos KTAS.

Nu gik jeg ikke i gymnasiet (eller rettere på HF) endnu, men jeg kan også godt se fordelen ved at være selvstændig ved siden af sine studier, da man næsten kan arbejde, når det passer en. Det kan man derimod ikke, hvis man har et job i Bilka.

Min egen søn er da også selvstændig fotograf ved siden af sin uddannelse i militæret, hvorimod min datter træner heste ved siden af sine HA(jur)-studier.

Men vi ser en her på Amino, der har stor succes på sin affilate-side, flot og rigtigt godt gjort, og det motiverer rigtigt mange, hvilket er også er flot. Der er også en anden, som er flyttet til Koh Chang i Thailand. Hvis jeg kunne gøre det efter, så flyttede jeg fra Bangkok og ud til stranden, eller op til konens hjemby, hovedstaden i Laos, og kunne derved droppe alt besværet ved en forretning i Bangkok, samt dyr husleje osv.

Men det er bare ikke så nemt, og det er mit budskab, men min budskab er derimod ikke, at man ikke skal prøve, hvis man brænder for det. Dog må de store penge aldrig være drivkraften, selvom de er rare at få.

Jeg er fx ikke, at pengene eller et cvr.nr. var drivkrafen for Gates, Jobs, Zuckerberg, Friis og Thorborg, da de startede deres IT-eventyr.

Hilsen, Robert

Side 6 ud af 6 (51 indlæg)