jo hvis det er regioner så passer det jo spot on - skal lige vænne mig til at se sjælland på denne måde :)
Det er bare i orden, og det med at Roskilde fjord ikke er på kortet beklager jeg meget, håber ikke byen er fornærmet :) ej, spøg til side. har valgt at droppe de mange detalje som hører til et kort, da jeg personligt synes det ser grimt ud. - Når folk alligevel ser sådan et kort, er de godt selv klar over, hvilken region de bor i og klikker hurtigt videre, ja faktisk uden at kigge på kortet :)
Du kommer med guldkort lige nu! :) Jeg takker mange gange og vil tænke over det og begynde at lave nogle "arbejdsplaner" hvis man kan kalde dem det. - Vil dog gerne lige hører din mening om følgende: Kan jeg godt tillade mig at kontakte restauranter over fx. mail og spørge om de eventuelt kunne være interesseret? og så kræve et månedlig beløb for pladsen på sitet? Og hvad tror du en passende månedlig pris kunne ligge på?
Du skal aldrig kontakte en virksomhed over mail, medmindre du har en aftale med dem om det. Det er spam og virker useriøst, uanset hvor velformuleret din mail er.
Hvad angår prisen på reklamerne, kommer det helt an på hvor meget trafik der er på din side og hvilken værdi det kan skabe for dine kunder. Du bør nok starte med at fokusere på dit produkt, og skabe så meget relevant trafik, som overhovedet muligt du kan evt give et par gratis reklamer ud, så du har mulighed for at måle effekten.
Når du så har fået en masse brugere, bør du henvende dig personligt til dine potentielle kunder, du kunne passende starte med dem du havde givet en gratis prøve periode. For har de fået noget ud af det, er der jo ingen grund til at de skulle sige nej til et godt tilbud :)
Tak for svaret Mick :) - Du skulle tilfældigvis ikke være tilmeldt hos euroads, og dermed kunne se om der er nogle sushi relateret reklamer derinde? :) - hvis der ikke er ville det være dumt, at skal til at have fat i forældre for at tilmelde osv.
Så vidt jeg kan se er der ikke noget direkte sushi-relateret hos euroads. Jeg er dog kun lige blevet tilmeldt og har ikke 100% overblik over deres system, så måske skal det lige bekræftes af en Euroads-ekspert :-)
Men...synes de andres forslag om at satse på kontakt til forhandlerne er rigtig god. Prøv dog at ring til nogle stykker og tilbyd dem 3 måneder gratis, mens du banker trafikken op for dit site - så kan du jo også finde ud af hvor godt det virker?
Så vidt jeg kan se er der ikke noget direkte sushi-relateret hos euroads. Jeg er dog kun lige blevet tilmeldt og har ikke 100% overblik over deres system, så måske skal det lige bekræftes af en Euroads-ekspert :-)
Okay, tak fordi du tog dig tid til at kigger euroads igennem! :)
Mikkel Kongsfelt:
Men...synes de andres forslag om at satse på kontakt til forhandlerne er rigtig god. Prøv dog at ring til nogle stykker og tilbyd dem 3 måneder gratis, mens du banker trafikken op for dit site - så kan du jo også finde ud af hvor godt det virker?
Tak for tippet og tror også jeg vil prøve dette :)