Jeg er ved at lave mit site www.sushi-guiden.dk og jeg er kommet til punktet: Reklamer! Jeg har tilmeldt mig partner-ads, da jeg er under 18 år og ser det derfor som den nemmeste mulighed. (Undgå tilmelding i forældres navn og alt det pjat der) - Men partner-ads har ikke det jeg skal bruge.
- Jeg skal selvfølgelig have noget sushi relateret, men under kategorien mad, fest osv. er det tætteste italiensk mad og et site der tilbyder; Online dagligvarer leveret til døren. - Mit spørgsmål er så; kan disse reklamer bruges eller er det for langt fra sushi? - Selvfølgelig kan det bruges, hvis annoncøren tillader at have mine reklamer, men vil jeg tjene på reklamerne? Eller er jeg nødtil at hive fat i mine forældre og få dem til at tilmelde mig hos euroads, og håbe på noget bedre der?
- Håber der er nogle der sidder inde med nogle gode svar, og måske eventuelt kan svare på om der findes reklamer om sushi på euroads, eller om jeg må nøjes med overstående.
Hvorfor ikke lave et opslagsværk, hvor restauranterne kan betale få at stå indekseret, med telefon e-mail osv. ?
Så behøver du ikke belaste dine brugere, med en masse banner reklamer.
God idé, helt sikker noget jeg vil tage til eftertanke. - jeg har tilføjet en masse restauranter på mit site, men har ikke haft i tankerne at de måske skulle betale. - Tror dog godt det kunne skabe lidt problemer, hvis jeg skal have måske 50 restauranter på mit site, og så holde styr på hvem der har betalt og hvem der ikke har? Kan du følge mig? :)
Rigtig lækkert site - der ser ud til at være gjort meget ud af det, selvom det "bare" skal være en affiliate side!
Et lille spørgsmål: Har du selv lavet Danmarkskortet du har under Restuaranter eller er det et du har fundet til fri afbenyttelse? Jeg leder nemlig med lys og lygter efter en, men synes ikke det er til at finde.
Rigtig lækkert site - der ser ud til at være gjort meget ud af det, selvom det "bare" skal være en affiliate side!
Et lille spørgsmål: Har du selv lavet Danmarkskortet du har under Restuaranter eller er det en du har fundet til fri afbenyttelse? Jeg leder nemlig med lys og lugter efter en, og synes ikke det er til at fine.
Jeg har fundet kortet på google og har derefter smidt det ind i photoshop - Har så selv lavet "mellemrum" mellem hver region, ændret farve og lavet det lidt mere "tegne" agtigt hvis man kan kalde dét det. - Altså lavet mindre detaljer osv.
God idé, helt sikker noget jeg vil tage til eftertanke. - jeg har tilføjet en masse restauranter på mit site, men har ikke haft i tankerne at de måske skulle betale. - Tror dog godt det kunne skabe lidt problemer, hvis jeg skal have måske 50 restauranter på mit site, og så holde styr på hvem der har betalt og hvem der ikke har? Kan du følge mig? :)
Mvh Simon Andersen
Gør lige som på de gule sider, hvor der sorteres efter mest information. Så dem der har betalt, de kommer til at ligge øverst, og dem der ikke har betalt, de bare ligger med navn, nummer og adresse længere nede.
Der udover kan du jo bare lave et excel ark hvor du notere alle betalende kunder. Og har du selv kodet systemet er det jo ikke meget tilbygning det kræver, for at udvide det med disse værktøjer.
Gør lige som på de gule sider, hvor der sorteres efter mest information. Så dem der har betalt, de kommer til at ligge øverst, og dem der ikke har betalt, de bare ligger med navn, nummer og adresse længere nede.
Der udover kan du jo bare lave et excel ark hvor du notere alle betalende kunder. Og har du selv kodet systemet er det jo ikke meget tilbygning det kræver, for at udvide det med disse værktøjer.
Du kommer med guldkort lige nu! :) Jeg takker mange gange og vil tænke over det og begynde at lave nogle "arbejdsplaner" hvis man kan kalde dem det. - Vil dog gerne lige hører din mening om følgende: Kan jeg godt tillade mig at kontakte restauranter over fx. mail og spørge om de eventuelt kunne være interesseret? og så kræve et månedlig beløb for pladsen på sitet? Og hvad tror du en passende månedlig pris kunne ligge på?
hej Simon, fint tiltag med kortet, dog skal du nok justere det noget mere, sjælland er pludselig blevet til to øer, sjælland og hovedstaden!
Roskilde Fjord er helt væk og Gilleje og Hundested hører pludselig til hovedstaden :)
Tak for feedback, men årsagen til, at sjælland er delt op i to; altså hovedstaden og sjælland, er at jeg har valgt at dele kortet op i regioner, og der er to regioner på sjælland; altså region sjælland og region hovedstaden. Ret mig hvis det ikke passer, men det skulle jeg mene :)
hej Simon, fint tiltag med kortet, dog skal du nok justere det noget mere, sjælland er pludselig blevet til to øer, sjælland og hovedstaden!
Roskilde Fjord er helt væk og Gilleje og Hundested hører pludselig til hovedstaden :)
Tak for feedback, men årsagen til, at sjælland er delt op i to; altså hovedstaden og sjælland, er at jeg har valgt at dele kortet op i regioner, og der er to regioner på sjælland; altså region sjælland og region hovedstaden. Ret mig hvis det ikke passer, men det skulle jeg mene :)
jo hvis det er regioner så passer det jo spot on - skal lige vænne mig til at se sjælland på denne måde :) måske man kunne skrive regioner på kortet for at undgå fremtidig undren fra andre :)