Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros ved ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Så fik vi endelig stablet vores e-butik på benene. Det har både været utroligt tidskrævende og stressende og derfor kan der sagtens ha' sneget en fejl ind et sted.  Jeg søger derfor feedback på min e-butik her på Amino, inden vi startet det helt store marketing-cirkus. Følg link nedenfor:

www.bagspace.dk

Det er selvfølgelig helt op til Jer hvad I vælger at kommentere på, men hvis i kunne inddrage noget af følgende ville det være perfekt:

Brugervenlighed - er det simpelt og intuitivt?

Betalingssystem - fungerer det som det skal, bliver du distraheret af andre ting?

Design - ser det overhovedet godt ud? =)

Diverse.

Tak for hjælpen på forhånd!

Med venlig hilsen,

Jens

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 19:38

WARNING head title too long (>65 chrs)

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Skrevet kl. 19:43

Mangler måske lige at skrive, at du på e-butikken kan købe tasker, punge, computer sleeves, samt iPad og iPhone covers.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:44

Flot og enkelt design. Der er det der skal være på hjemmesiden og ikke mere, det er godt.
Du har noget bevægeligt på siden der fungerer meget godt i tempoet.

Du skal måske fjerne Bagspace fra starten af dit title-tag så det er det siden handler om der kommer først. og så bliver din titel også det kortere så det passer med at den er under 65 tror jeg.

Jeg synes den fungerer udmærket og efter hensigten.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Skrevet kl. 19:49

Hej Jens,

Tak for de pæne ord. Godt spottet af både dig og AP mht. title tag. Det burde egentlig være noget man selv burde kunne se, men det sker jo nogle gange at man ikke kan se skoven for bare træer =)

Tak for hjælpen so far!

Med venlig hilsen,

Jens

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 19:55

Hej

Jeg er faktisk på jagt efter en taske, og prøvede derfor at kigge på jeres side med de øjne.

Lækre tasker, men til den pris savner jeg to ting: At man kan få et blik NED i tasken indvendigt (jeg har set, at der er eet billede, men det viser ikke taskens indretning ret tydeligt. Og at få en fornemmelse af, hvor stor tasken er i forhold til at bære den - altså at få vist tasken på en person.

Fx synes jeg Crumpler er forbilledlig på det punkt.

Ellers synes jeg sitet er fint. Og ja - det ser godt ud :-)

/Marianne

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Skrevet kl. 20:07

Hej Marianne,

Tak for feedback. Da vi skulle ha' taget billeder, følte vi ikke der skulle være flere end 4-5 billeder pr. produkt, da 6-7 billeder pr. produkt kan sløve siden når vi har mange produkter til salg. Derfor stod vi selvfølgelig og opvejede hvad vi skulle vise på billederne. Som du også skriver, så er der ét billede der viser indersiden af tasken. Kan godt følge dig i, at billedet kunne vise mere. Vi forsøgte med billedet at vise, at der er plads til en bærbar, og at mange af taskerne er designede med det formål, at du kan have din bærbar i tasken.

Jeg er dog glad for at du nævner, at der er noget som ikke er optimalt - der skal jo også være plads til forbedring ;) Jeg må ind og se på Crumpler - tak for tippet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:42

husk titler og tags på billederne derved en chance for de findes i google billedet søgning

cvr nummer i fodnoten på siden gør siden mere troværdig

kontakt siden husk der en kontaktformular derved lettere at kontakte dig

god ide med de social medier alle siderne derved større chance for likes og plusser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 22:13

Marianne H:
blik NED i tasken indvendigt

Dette vil 100 % give mere salg. Synes dine produkter er fine til gode priser. - Har ikke så meget mere at sige, alt er vist nævnt. Men sociale medier vil hjælpe, og måske et mere professionelt logo, der siger noget om dine produkter. 

Mvh Simon Andersen, www.sushi-guiden.dk 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)