Hej Aminoer! Jeg har virksomheden GASTROFOOD som forhandler ingredienser, startsæt og værktøj til MOLEKYLÆR GASTRONOMI (madlavning hvor man ændrer teksturen og udseendet. Smag og alt andet bevares) og MIXOLOGI (drinks i molekylære formater, som eksempelvis kan en mojito-bubble, som er en kugle med flydende indhold, der "eksploderer" når man bider i den.) Til jer der husker mine indlæg i starten af året om importregler, fif til shipping osv. osv., så er virksomheden UP AND RUNNING. Tingene er gået utrolig hurtigt - og efter de første 3 måneder på markedet/ fødevarebranchen må jeg sige, at alt har været over forventning. Jeg har etableret mig hos nogle store forhandlere i branchen og skabt kontakt til en række restaurationer, som vil føre mine produkter i det daglige. Helt konkret så er der fuld fart på og nu er en ny mulighed opstået. Kursusvirksomhed! Et sted folk (private, virksomheder ...) kan booke sig ind og få undervisning i Molekylær Gastronomi/Mixologi. Der er flere muligheder for, hvordan man kan gøre det. - En nuværende kursus-virksomhed kan byde sig til. - En virksomhed der "går med tanker" omkring at starte kursusvirksomhed, kan byde sig til. - En amino der har en kontakt indenfor feltet, må MEGET gerne byde sig til. Mange weekend-hilsner René S. Gastrofood
|
Kursusvirksomhed / testkøkken Molekylær Gastronomi
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)