Er der nogen der har erfaringer med SU og selvstændig på engang. Jeg regner med at vil tjene et par tusinde men det bliver meget ustabilt 0-10 til at starte med. om måneden. er der nogen der har noget erfaringer med det?.. |
SU og Selvstændig
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Men jeg vil gerne have et CVR nummer? kan man få det uden moms-registerering. |
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
|
www.nfdesign.dk
|
// Jesper Skov
Hvad skulle planen være med at få et CVR uden momsregistering. Regner du med at have nogle væsentlige udgifter, f.eks. til indkøb af software eller lign. Så kan en momsregistrering måske godt betale sig. Forventer du ingen udgifter og en omsætning under 50.000 så ser jeg ikke den store grund til at momsregistrere dig. |
Dato: 15-06-2007 15:36:45 Forfatter: ITechnic Hvis du tjener mere end de 50.000 på 1 år, så skal du momsregistreres. Jeg ved ikke om man kan få CVR uden at blive momsregistreret :) Det er ikke korrekt. Hvis du omsætter for mere end 50.000 på 1. år skal du momsregistreres. Dato: 15-06-2007 18:03:14 Forfatter:Martin Tygsen Hvad skulle planen være med at få et CVR uden momsregistering. Det kan være godt at have et CVR-nummer til at støtte sig op af. Specielt som ung iværksætter signalerer det en større seriøsitet (selvom det ikke altid er tilfældet...) |
Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter
Det mener jeg også. Kan det ikke betale sig at gøre det så, Så må jeg jo bare lade være at omsætte for over 74.000 kr. |
Men ja, hvis du omsætter for mere end 50.000 skal du være momsregistreret... Det var det jeg mente. Held og lykke med det :) |
www.nfdesign.dk