Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO kurser..?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-06-2007 14:22:03
Forfatter: Mikkel deMib

> Det er i hvert fald ret tragisk, hvis 10 års erfaring, kan klemmes ned på 44 sider..

Mængden er ord står ikke nødvendigvis i direkte forhold til mængden af visdom :)
- jeg har iøvrigt ikke læst bogen, men forestillingen om, at en bog med få sider skulle være dårligere end en bog med mange er helt ude i skoven. Eller bedre, for den sags skyld. Størrelsen betyder ikke alt ...

Jeg kan den forbindelse huske en fyr min far kendte, der brugte over 10 år på at forske i et kompliceret matematisk problem. Det færdige resultat af hans forskning fyldte ikke mere end en side eller to - men den var så til gengæld pakket med matematiske ligninger, der visnok var lidt af en revolution for den slags nørder. Einsteins relativitetsteori fylder heller ikke meget  - E = mc2   - men at påstå den skulle være overfladisk eller ligegyldig er nok lidt ved siden af ...

Havde skam indset, at jeg nok ville blive sablet ned for den kommentar.. Nu taler vi ikke om matematiske beviser, men derimod om 10 års SEO-erfaring.. Jamen, så glæder jeg da til din rapport, deMib - "Sådan bliver du SEO-guru på en aften"..

Glem mit dumsmarte bemærkning - den skulle ikke tages så bogstaveligt.. Nok bare mig, der har en dårlig humor - eller mangel på samme..

InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 14:55
Dato: 16-06-2007 14:12:44 Forfatter: Jens Jespersen

Jeg kan godt forstå, at der er nogen, der er sure på mig, når jeg:
1. Enten tager penge for at udlevere min erfaring, som jeg har brugt 10 år på at erhverve, eller

Det er i hvert fald ret tragisk, hvis 10 års erfaring, kan klemmes ned på 44 sider..

Sorry.. Den lå lige til højrebenet - har ikke læst din rapport, og dermed intet grundlag for at kunne bedømme den..

Hehe - stikker lige lidt mere til dig Jens;)

For lange forklaringer vil nok bare forvirre læseren mere i et sådant fag som SEO, selvom de fleste ting kræver en længere forklaring. Så jeg synes faktisk det er flot, at han kan få det ned på 44 sider (har heller ikke læst den)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 15:27

[/QUOTE]

Du rammer ved siden af Christian. Jeg har betalt 750 kroner for mit eksemplar og selv om jeg har ''returret'', har jeg hængt den op på min opslagstavle, så jeg bliver mindet om, at man ikke skal købe noget som helst ubeset i denne verden.

[/QUOTE]

Jeg har meget svært ved at tro at nogen ville købe Christians søgeoptimeringsrapport og værre så utilfreds som du giver udtryk for, uden at tage imod tilbudet om alle 750 kr. tilbage og 50 kr for besværet.

Jeg tror simpelthen ikke på det!

Derudover syntes jeg det virker utroligt billigt med 10 års SEO erfaringer for 750 kr. jeg er næsten fristet til selv at købe den.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:36
Så vil jeg også bidrage lidt med min syge form for humor:

10 års erfaring på 44 sider omkring seo!

Vi har også enormt meget brug for at vide hvordan Google''s robotter virkede i 1997-2004

Go weekend herfra - hvor det pisser ned - mens det ½ af vestjylland er til Rock i Holstebro

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:47
Dato: 16-06-2007 15:35:42
Forfatter: cpufan

Så vil jeg også bidrage lidt med min syge form for humor:

10 års erfaring på 44 sider omkring seo!

Vi har også enormt meget brug for at vide hvordan Google's robotter virkede i 1997-2004

Go weekend herfra - hvor det pisser ned - mens det ½ af vestjylland er til Rock i Holstebro

Korrekt!! Viden om og erfaring fra den kolde krig, kan bestemt heller ikke bruges til at undgå / forudse at ny kold krig opstår.. Eller..

InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:46
Dato: 15-06-2007 17:19:16
Forfatter: Mekanikeren
Hvis dit kursus er lige så tyndt som din rapport, håber jeg det er billigt.
Hvis du havde sparet pladsen til notater, havde den kun fyldt 22 sider. Med en normal font måske endda kun 11.
Giv dig god til at skrive 2008-rapporten.

Hvor er du da ynkelig at høre på "Mekaniker"...
Først og fremmest kommer du og kritisere en person som gennem lang tid har givet mange råd her på Amino, eller du kritiserer jo faktisk ikke - du sviner bare Christian til uden tilnærmelsesvis saglig argumentation.
Du tør ikke stå ved det med navn eller noget, hvilket måske er forståeligt nok hvis du decideret har prøvet at svindle Christian.
Vælg dog hvad du vil... kom ind i kampen, giv en saglig kritik og sæt en afsender på den, eller find et andet sted og spilde dig tid. At stå ude på sidelinien og vræle op som et lille barn er ynkeligt.

Jeg har ikke selv læst Christians rapport og kan derfor ikke kommentere på den, men generelt er I da alle sammen en tand for useriøse hvis I kritisere noget på baggrund af antallet af sider.
Hvis Christian har formået at beskrive SEO på en måde, så de ting hans erfaring siger ham er vigtigt, kun fylder 44 sider, jamen så er det da flot.
I har muligheden for at købe rapporten og få pengene retur hvis den viser sig at være mindre værd end de 44 sider den er skrevet på - gør dog det og så start en kritik/debat på basis af rapportens faktuelle indhold frem for antallet af sider eller skrifttypen.

Selvfølgelig står der ikke noget i den rapport, som ikke kan findes andre steder. SEO debatteres mangt og meget, ekstremt mange steder på nettet og det er utænkeligt at Christian har 44 sides hemmeligheder om søgemaskinerne (hvis han havde kostede det nok en del mere og de rette mennesker ville være villige til at betale for det).
Det Christian tilbyder er hans "sortering" af alt det han har læst og erfaret omkring emnet, serveret på dansk og tilmed med muligheden for returret.
Enhver kan da sætte sig ned og læse sig til samme viden, men man må også spørge sig selv hvor man laver den bedste handel - ved at betale andre for at lave noget af arbejdet, eller ved at lave alt selv. I kender selv jeres forretninger og I ved selv hvad jeres timepris er værd!

Lige omkring sidetal igen: enhver som har læst på en videregående uddannelse ved, at amerikanske forfattere typisk bliver betalt pr. side når de skriver faglitteratur. Det gør at de skriver side på og side ned om det samme emne... enhver ved jo at det er spændende at læse 20 sider der kunne være skrevet på 2.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:33
Der er en anden grund til at Amerikansk fagliteratur ofte er meget langt og bøgerne meget tykke. Jo tykkere de er, jo mere hyldeplads giver det i boghandlerne. Og det spekuleres der faktisk i!

Men, når det så er sagt, så er det naturligvis to forskelklige ting man får med en kort, og lige-på, bog, og så en mere gennem-dokumenteret bog på mange hundrede sider. Begge dele har sin berettigelse.

Den bog jeg selv er ved at færdiggøre på Dansk bliver f.eks. meget lang - ender nok med 3-400 A4 sider, og jeg vil ikke påstå at den indeholder alt jeg ved. Langt fra. Til gengæld går jeg i dybden med de ting jeg tager fat i, og iøvrigt tager jeg fat i en del ting, som ingen andre tidligere har skrevet om i de SEO-bøger jeg kender til. Hemmeligheder? Ja, nogle få, men mest af alt er det et spørgsmål om de emner jeg tager op, måden jeg tager dem op på, og de løsningsmodeller som jeg har erfaret er gode, som jeg synes gør min bog god. Og på den måde vil hver eneste SEO-bog have forskellige kvalliteter.

Jeg har vel snart en meter SEO-bøger på hylden her - og de er stort set alle sammen gode, på hver deres måde.
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:35
Dato: 16-06-2007 17:45:35 Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 15-06-2007 17:19:16 Forfatter: Mekanikeren
Hvis dit kursus er lige så tyndt som din rapport, håber jeg det er billigt.
Hvis du havde sparet pladsen til notater, havde den kun fyldt 22 sider. Med en normal font måske endda kun 11.
Giv dig god til at skrive 2008-rapporten.

Hvor er du da ynkelig at høre på ''Mekaniker''...
Først og fremmest kommer du og kritisere en person som gennem lang tid har givet mange råd her på Amino, eller du kritiserer jo faktisk ikke - du sviner bare Christian til uden tilnærmelsesvis saglig argumentation.

Hvis I mener at kritik er ynkeligt og svineri, så må jeg jo hellere stoppe. Men der burde altså være grænser for roserne, når man tillader sig at tage rimeligt mange penge for almindeligt kendte fakta.

Det er lidt synd at der ikke er flere med i diskussionen som har købt bogen. Det var måske lidt nemmere at diskutere med nogen som har læst teksten. HALLO derude er der nogen som har KØBT bogen og som vil rose den?

Jeg vil tillade mig at quote Christian uden at komme i konflikt med ophavsretten: "Her på falderebet vil jeg lige give et godt råd med på vejen: Fremstil en hjemmeside, som har VÆRDI for dine besøgende og læg en masse indhold på den, så der er noget for både den besøgende og søgemaskinerne."  Det er Christian selv som bruger versaler.

Jeg vil sige det samme til Christian: Her på falderebet vil jeg give det råd at skrive bøger som har VÆRDI for læserne og læg en masse indhold i den.

Der er jo flere bøger på vej kan jeg forstå.

Til Christian: Jeg kan forstå af et tidligere indlæg fra dig, at du har registreret betalingsdata sammen med navn. Det er faktisk ulovligt, husk lige det.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 15:49
Hej Christian Stilbo fra Addvisors.
http://www.amino.dk/profile/myprofile.asp?userID=2643 

Tak for din besked.
Jeg vil altid bestræbe mig på at lægge så meget relevant information på hjemmesiden og i mine e-bøger, som jeg kan.
Vedr. navn, så er det fuldt på højde med PBS sikkerhedsforeskrifter, da navn mm. lægges ind fra et databaseudtræk, som jeg ikke har mulighed for at røre ved. Hængelåsen er brugernes sikkerhed for at jeg ikke kan se deres data og at transaktionen kører gennem en sikkerhedsgodkendt tunnel.
Gjorde jeg noget forkert, så ville hængelåsen ikke komme frem nederst i skærmbilledet.
Venlig hilsen, Christian

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:58
Det var da en utrolig smøre blot på baggrund af en bog....

Men... hvis en mand der har studeret SEO i 10 år laver en bog på 44 sider, så kan jeg godt forstå at den skal koste mere end en pocket bog fra den lokale bogpusher...

Lige som hvis jeg skal lave et program så vil det være dyrer end hvis en skoleelev skal lave det. Det er jo ikke bogen man køber, men den viden der er tilegnet.

Det er heller ikke et spørgsmål om mængde, men kvalitet. Jeg er interesseret i at købe hans søgeoptimeringsrapport og så kan vi da godt tage en diskussion om den.

Man har lov til at gemme kunde data sammen med betalingen for at vide at kunden har betalt.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)