Dato: 16-06-2007 14:22:03 Forfatter: Mikkel deMib > Det er i hvert fald ret tragisk, hvis 10 års erfaring, kan klemmes ned på 44 sider.. ![]() Mængden er ord står ikke nødvendigvis i direkte forhold til mængden af visdom :) - jeg har iøvrigt ikke læst bogen, men forestillingen om, at en bog med få sider skulle være dårligere end en bog med mange er helt ude i skoven. Eller bedre, for den sags skyld. Størrelsen betyder ikke alt ... Jeg kan den forbindelse huske en fyr min far kendte, der brugte over 10 år på at forske i et kompliceret matematisk problem. Det færdige resultat af hans forskning fyldte ikke mere end en side eller to - men den var så til gengæld pakket med matematiske ligninger, der visnok var lidt af en revolution for den slags nørder. Einsteins relativitetsteori fylder heller ikke meget - E = mc2 - men at påstå den skulle være overfladisk eller ligegyldig er nok lidt ved siden af ... Havde skam indset, at jeg nok ville blive sablet ned for den kommentar.. Nu taler vi ikke om matematiske beviser, men derimod om 10 års SEO-erfaring.. Jamen, så glæder jeg da til din rapport, deMib - "Sådan bliver du SEO-guru på en aften".. ![]() Glem mit dumsmarte bemærkning - den skulle ikke tages så bogstaveligt.. Nok bare mig, der har en dårlig humor - eller mangel på samme.. ![]() |
Dato: 16-06-2007 14:12:44 Forfatter: Jens JespersenJeg kan godt forstå, at der er nogen, der er sure på mig, når jeg:
1. Enten tager penge for at udlevere min erfaring, som jeg har brugt 10 år på at erhverve, eller
Det er i hvert fald ret tragisk, hvis 10 års erfaring, kan klemmes ned på 44 sider..
Sorry.. Den lå lige til højrebenet - har ikke læst din rapport, og dermed intet grundlag for at kunne bedømme den..Hehe - stikker lige lidt mere til dig Jens;)For lange forklaringer vil nok bare forvirre læseren mere i et sådant fag som SEO, selvom de fleste ting kræver en længere forklaring. Så jeg synes faktisk det er flot, at han kan få det ned på 44 sider (har heller ikke læst den)