Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO kurser..?

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
> Jeg ville føle mig i gode hænder hos et SEO kursus af deMiB og ville nok også betale penge for det..!.

Jeg er meget tæt på at lancere en række helt nye kurser. Jeg skal nok fortælle noget mere om det snart - og der bliver naturligvis en god Aminorabat :)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:46
Demib.. så håber jeg at du også lægger vejen forbi Jylland, så det er muligt at deltage for os jordnære jyder ;-) ... (tør ikke at tage turen over vandet) :-)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 11:41
Eller måske bliver det onlinebaseret? Eller en onlinebaseret version også? Så vi jyder har en chance :+)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:50
Dato: 15-06-2007 18:56:02 Forfatter: Heidi /
- Og lille en lille hilsen til Mekanikeren, prøv lige at checke, hvor mange gange Christian, fra Effektiv Markedsføring har hjulpet og vejledt andre Aminoer omkring SEO. Jeg tror man skal stå meget tidligt op, får at kunne hamle op med Christian, så synk lige mundvandet og velkommen til det vidunderlige iværksætteforum Amino.

Kære Heidi

Jeg undervurderer ikke råd og vejledning fra Christian. Men op til udgivelsen af e-bogen har han altså gjort meget ud af at fortælle at han var bange for at indholdet blev spredt for meget, at den skulle blive kopieret m.v. Så der var ligesom lagt op til at e-bogen indeholdt andet en almindelig kendt information om SEO. Det viser sig at rapporten stort set ikke er andet info end man kan finde på stort set en hvilken som helst SEO-eksperts hjemmeside helt gratis.

Hvis Christian ikke har mere i bagagen i forhold til SEO, burde han ikke tage så mange penge for den. Jeg har f.eks. for 200 kr. tilmeldt mig en tjeneste på en amerikansk site om SEO, som indeholdt SEO tips og tricks, samt adskillige e-bøger, som hver i sær indeholdt mere stof end Christians rapport.

Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:54
Dato: 15-06-2007 22:24:30 Forfatter: Effektiv Markedsføring
Jeg skulle gennem en email-kommunikation have besøg af ''Mekanikeren'' her i eftermiddags, som i dagens anledning udgav sig for at være ''Christian'' fra ''Addvisors''.

Du rammer ved siden af Christian. Jeg har betalt 750 kroner for mit eksemplar og selv om jeg har "returret", har jeg hængt den op på min opslagstavle, så jeg bliver mindet om, at man ikke skal købe noget som helst ubeset i denne verden.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:58
> for 200 kr. tilmeldt mig en tjeneste på en amerikansk site om SEO

Måske, men ikke på dansk, går jeg ud fra. Og hvor meget ved du om dem der har skrevet disse e-bøger? Forståelse og tillid er altafgørende når man skal købe den slags bøger.

> Demib.. så håber jeg at du også lægger vejen forbi Jylland

Nej, kurserne vil blive afholdt på mit "slot" i Ugerløse. De kan bestilles som lukkede virksomhedskurser i f.eks. Jylland, men jeg kan lige så godt være ærlig og sig, at den løsning er ret kostbar :)

> Eller måske bliver det onlinebaseret?

Jeg kommer med noget ren online support i efteråret, men ikke kurser. Med den planlagte pædagogik, indhold og form egner det sig ikke til online kurser.

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:13

Jeg kan godt forstå, at der er nogen, der er sure på mig, når jeg:
1. Enten tager penge for at udlevere min erfaring, som jeg har brugt 10 år på at erhverve, eller

Det er i hvert fald ret tragisk, hvis 10 års erfaring, kan klemmes ned på 44 sider..

Sorry.. Den lå lige til højrebenet - har ikke læst din rapport, og dermed intet grundlag for at kunne bedømme den..

InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:20
>>Det er i hvert fald ret tragisk, hvis 10 års erfaring, kan klemmes ned på 44 sider..

De fleste matematiske beviser kan skrives på få linier. Newtons sætninger fulder få sider. OSV  Måske får du alle guldkornene på en kort og forståelig form.

Du skulle hellere være bekymret for de store rapporter...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:22
> Det er i hvert fald ret tragisk, hvis 10 års erfaring, kan klemmes ned på 44 sider..

Mængden er ord står ikke nødvendigvis i direkte forhold til mængden af visdom :)
- jeg har iøvrigt ikke læst bogen, men forestillingen om, at en bog med få sider skulle være dårligere end en bog med mange er helt ude i skoven. Eller bedre, for den sags skyld. Størrelsen betyder ikke alt ...

Jeg kan den forbindelse huske en fyr min far kendte, der brugte over 10 år på at forske i et kompliceret matematisk problem. Det færdige resultat af hans forskning fyldte ikke mere end en side eller to - men den var så til gengæld pakket med matematiske ligninger, der visnok var lidt af en revolution for den slags nørder. Einsteins relativitetsteori fylder heller ikke meget  - E = mc2   - men at påstå den skulle være overfladisk eller ligegyldig er nok lidt ved siden af ...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:28
"Du rammer ved siden af Christian. Jeg har betalt 750 kroner for mit eksemplar og selv om jeg har "returret", har jeg hængt den op på min opslagstavle, så jeg bliver mindet om, at man ikke skal købe noget som helst ubeset i denne verden."

Da du er utilfreds med produktet, så synes jeg, at du skal fortælle, hvilket ordrenummer du har købt Søgeoptimeringsrapporten på og hvilket kontonummer jeg skal sætte pengene ind på + de 50 kr. jeg har lovet at betale oven i som tak for din ulejlighed.

Venlig hilsen, Christian

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)