Sidder på et bæst af en kontor-stol, den får I billeder af så snart jeg er på kontoret i morgen. |
Ebbe Hansen:Det kan i trygt STOLE på
Fredagshumor ;-)
Sidder på et bæst af en kontor-stol, den får I billeder af så snart jeg er på kontoret i morgen. |
Fredagshumor ;-) |
Jeg sidder på en sag, jeg fandt hos den lokale marskandiser. Den har levet en omtumlet tilværelse, før jeg fandt den, bla er dens ene fod repareret med et stykke træ fra en gammel stigereol. Dens betræk var klippet ud af noget vinyl fra en anden stol, og for at gøre sæde og ryg lidt blødere, var der lagt gamle håndklæder ind under vinylbetrækket. Alt sømmet på med små, blå tæppesøm - rigtig mange små, blå tæppesøm! Nu har den fået nyt stof fra Ikea, nyt skumgummi i sædet og i ryggen. Næste operation bliver at fjerne stigereolsklodsen på det ene ben. Har fået skåret nogle nye egetræsklodser og så skal jeg finde nogle nye hjul. Dem, der er nu, sætter mærker på mit grå gulv. Og de ruller ikke særlig godt. Så når jeg trænger til en pause, reparerer jeg lidt videre på min stol :-) /Marianne |
Virkelig en fed stol! Lækkert at den skiller sig ud fra mængden :-) Forsat god søndag. Best regards / Bedste hilsner Frederik - Stokholm Jewelry |