Hej alle. Jeg er i gang med at etablere webshop, der bl.a. skal sælge skjorter, - og jeg tror, at jeg nu har fundet leverandøren af selve skjorterne. Denne leverandør tilbyder kun knapper i sort og hvid, hvilket selvfølgelig også kan matche de fleste stoftyper. En del af konceptet i min webshop er dog, at kunden selv designer sin skjorte, - inkl. knapfarve, farve på syninger samt diverse andre valg. Derfor kunne jeg godt tænke mig at tilbyde f.eks. 10 forskellige knapfarver (rød, blå, grøn, lille, lyserød, grå, orange, gul osv.), og min leverandør har indvilliget i at sy knapperne gratis i, såfremt jeg leverer dem. Derfor når jeg til mit spørgsmål: Kender I en leverandør af knapper i flot design og god kvalitet? Da jeg først er ved at etablere webshoppen, tænker jeg at købe ind til f.eks. 50-100 skjorter med hver type knap (måske diversificere lidt afhængigt af farve), - jeg går ud fra, at der skal bruges ca. 10 knapper pr. skjorte (evt. et par små til ærmerne), - så jeg kan måske i alt bestille ca. 5-10.000 knapper, såfremt prisen er OK. Mvh Chris |
Hej
Prøv tex-stil messen i Vejle her i 11-13 aug.
Mvh pia