Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ToyotaExtreme Shop - selfmade i notepad

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Php ?

 

Nej den boldgade ryger jeg med garanti ikke over i ;-) men .NET synes jeg virker yderst interessant, nok også fordi jeg ingen php-guruer kender, men jeg kender masser af .NET-nørder, selvom jeg ikke selv er én....

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rene,

 

Fin shop - men her kommer lige lidt hurtigt:


  • Hvorfor dævlen skal man registrerer sig for at handle? Det er vel B2C køb. Det er virkelig fjollet. Specielt fordi man ikke engang kan ligge vare i indkøbskurven - hvilket mange jo bruger bare som en form som huske liste.

  • Få styr på dine logoer for betalingskort. Det ser alt alt for rodet ud. Placer dem i højre side liste under hinanden, i samme størrelse.

  • Gør toppen klikbar. Og kan man ikke lave noget funktionelt udover der der står Lexus, Toyota og Øverige forspørgsler?

  • Forskel opstiling af Om Os og Vilkår - det ene sted der der bullets, det andet sted står det bare i land smøre. Der mangler desuden overskrifter på de sider.

  • Du skiver top 20 i menuen, men der bliver vist de 8 øverste i hver kategori og samlet er der 24 vare vist - giver ikke helt mening i mine øjne.

  • Dine urls er lidt hjælpeløse. Der burde max være et parameter. I stedet for f.eks. 3 her: http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=1&ITEMCAT=90&PARENT=0

  • Der er ikke priser på de relateret vare under produktvisning

  • Mangler unikke titler under produktgrupper, kan se du har gjort det under produkter

  • Man kan vælge noget Dækmontering, hvad det helt er ved jeg ikke. Men ville være en god ide at lave en oversigt over de forskellige ting betyder og hvílken fordele der er i vælge den dyreste, i forhold til den der er inkluderet.

  • Bestilling forløbet orker jeg ikke lige nu at oprette bruger til.


Men held og lykke med projekter - ser spændende ud.


Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg takker for responsen og svarer herunder på dine punkter




       
  • Hvorfor dævlen skal man registrerer sig for at handle? Det er vel B2C køb. Det er virkelig fjollet. Specielt fordi man ikke engang kan ligge vare i indkøbskurven - hvilket mange jo bruger bare som en form som huske liste.

    Svar
    - det er fordi Shoppen som udgangspunkt kun var for de registrerede medlemmer, det er så siden udvidet, men pga. måden det oprindeligt blev lavet kan den ikke identificere dig uden du logger ind. Men det kan jeg selvfølgelig ændre og giver dig ret i at det vil være en god ide.

  • Få styr på dine logoer for betalingskort. Det ser alt alt for rodet ud. Placer dem i højre side liste under hinanden, i samme størrelse.
       
    Svar - det har du nok ret i, men håber på at lokke en designer til at hjælpe med de grafiske opgaver.

  • Gør toppen klikbar. Og kan man ikke lave noget funktionelt udover der der står Lexus, Toyota og Øverige forspørgsler?
    Svar - jo det kunne man godt, evt. med dynamisk skiftende varer?
       
  • Forskel opstiling af Om Os og Vilkår - det ene sted der der bullets, det andet sted står det bare i land smøre. Der mangler desuden overskrifter på de sider.

    Svar - korrekt, og opstillingen burde være ens

       
  • Du skiver top 20 i menuen, men der bliver vist de 8 øverste i hver kategori og samlet er der 24 vare vist - giver ikke helt mening i mine øjne.
    Svar - det er på forsiden der er 8 af hver. Trykker du på Top20, kommer der faktisk 20 varer.



   



  • Dine urls er lidt hjælpeløse. Der burde max være et parameter. I stedet for f.eks. 3 her: http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=1&ITEMCAT=90&PARENT=0

    Svar
    Det kan desværre ikke lade sig gøre (eller også rækker mine evner ikke til det ;-))
       
  • Der er ikke priser på de relateret vare under produktvisning
    Svar
    Hvor er det ?
    Begge disse steder er der priser
    http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=1&FIELD=0&ITEMCAT=101410&PARENT=1014 
    http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=2&ITEMID=656 
       
  • Mangler unikke titler under produktgrupper, kan se du har gjort det under produkter
    Svar : Gider du forklare hvad du mener ? 
     
  • Man kan vælge noget Dækmontering, hvad det helt er ved jeg ikke. Men ville være en god ide at lave en oversigt over de forskellige ting betyder og hvílken fordele der er i vælge den dyreste, i forhold til den der er inkluderet.

    Svar : 
    Jjeg regner med (eller håber på) at de folk der køber fælge også ved hvad dækmontering betyder. Jeg kender ingen der ikke ved det, men nu omgåes jeg selvfølgelig også kun bilinteresserede.   

  • Bestilling forløbet orker jeg ikke lige nu at oprette bruger til.

    Svar: Det er nu faktisk supernemt, men ja du har ret.... Det ville være bedre at man skulle registrere sig EFTER købet.



Jeg takker for input. Man lærer noget hver dag ;-) 


StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Det med de manglende priser på relateret vare er under produktvisning, ala her:
http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=2&ITEMID=82

 

Det med titler er f.eks. på denne side: http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=1&FIELD=CATEGORY&ITEMCAT=22&PARENT=0 - der burde stå Aulfælge oppe i titlen - altså i selve browseren, defirences således <title>Alufælge</title> - Der kan bare trække kategori navnet ud og skrive f.eks. Alufælge. Køb Alufælge til din Toyota og Lexus. Hvor du så bare kan erstatte alufælge med f.eks. filter, autostereo osv. Du har gjort det rigtigt her http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=2&ITEMID=668

 

Ved ikke om der skal dynamiske vare i toppen. Men man kunne jo godt bruge noget af pladsen til et godt tilbud eller lign. Som jeg f.eks. har gjort her på www.swhandel.dk - oppe i højre hjørne.

Håber det var svar på dine spørgsmål - ellers er du altid velkommen til at skrive igen. God arbejdslyst.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er fine tips du kommer med som jeg tager til efterretning, men den her

 

Du skrev:

Det med de manglende priser på relateret vare er under produktvisning, ala her:
http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=2&ITEMID=82

 

Viser vores browsere ikke det samme, for prisen skulle da gerne vises på den omtalte side?

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ved jeg ikke :-s - lyder lidt spøjst.

 

Kigger du under de produkter nedeunder, altså TILFÆLDIGT UDVALGTE VARER FRA SHOPPEN, der står f.eks. bare Tårnstiver Bag til MR2 SW20 og er et billede - men ingen pris på denne tilfældige vare. Dette gælder generelt mange steder.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo den pris kan jeg godt se.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok, jeg forstod det bare som om du heller ikke kunne se den pris...

 

Ok, jamen jeg prøver at få styr på priserne derinde... på samtlige sider ;-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 02:44
Hvor mange stjerner giver du? :

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)