Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hit me!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

  • Hej Titti,
    Velkommen til Amino.dk. Jeg kommer her med lidt blandet indtryk

  • Dit logo i toppen, er meget lille, altså det skilt. Hvis jeg ikke vidste hvad der skulle stå, ville jeg nok have lavet en anelse større.

  • Gør dette, samt dit toplogo klikbart og linke til forsiden. Folk er efterhånden vand til man kan gøre det.

  • Din topmenu bliver større når man fører musen hen over, det får den til at hoppe underligt - da det også påvirke de andre punkter. Dette skaber uro på siden, så gør at hover effekten bare er en anden naunce.

  • Brug konsekvente opstillinger. Alt skal venstre justeres, f.eks. udvalgte produker på forsiden. Skiftende skrifttyper - f.eks. under betingelser.

  • Omdøb punkter information til handelsbetingelser.

  • Der er ingen grund til både at have Min Kurv og Til Kassen link. Lav bare et punkt der hedder Indkøbskurv - og så lad folk følge forløbet

  • Synes ikke det gør noget der er en link sektien, det skal dog være udvalgt links med god forklaring på hvorfor de er med.

  • Dit dankort logo,  søgeboks og kurv fylder utroligt meget. En lang række af de besøgende skal rulle ned af på siden før de kan se hvad du handler med = ikke optimalt. Få dankort logoet op i topbanneret, få søge knappe op til højre for søgefeltet. Min kurv kan du flytte ned under menuen.

  • Lav en kontakt formular på din kontakt side

  • Produktliste - hvorfor står der foto, beskrivelse, pris, antal over kolonnerne. Dette burde folk kunne gætte sig til, ellers har du lavet din struktur forkert.

  • Bestil? Hvor mange firmaer sender du vare til? Er det ikke almindelig private kunder der er dit fokus? Derfor - skær de formulere ned. Væk med firmanavn, CVR, hvorfor udfylder den ikke automatisk bynavn når jeg har indtastet postnummer?

  • Ellers synes jeg der generelt er utroligt meget tekst på siderne.

  • Hvorfor står der på den bestilling jeg er ved at lave at fragt er på 52, når du skriver på siden den er 25 kr?

  • Du udregne moms til at være 25% af hele beløbet, men er fragt ikke momsfrit?

  • Ellers er betalingsdelen ellers ret godt lavet - gider du ikke slette ordre: 51


Lige et par ting for at komme højere op i søgemaskinerne:


Det var hvad jeg lige havde kort direkte her fra min sygeseng.


Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Cygnet!

Også tak til dig for din vudering
Jeg har fulgt nogle af dine råd, men meget af det er ikke noget, som jeg kan gøre. Så skal jeg have fat i dem, hvor jeg har købt shoppen...Det er en del af designet, og kan ikke ændres af mig. Super, at du opdagede fejlen med fragtprisen, havde lige lavet den om igår, og havde ikke fået rettet dem alle... For meget tekst...? Mht. momsen, udregner den kun moms af vareværdien og ikke fragten. Ved ikke helt, hvordan jeg får Url´en til at hedde som du siger, men det må jeg undersøge. Den gør det, hvis man klikker ind på den enkelte vare.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)