Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hit me!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Når jeg klikker på linket, får jeg en fejlbesked fra IE, som siger at siden ikke findes.

 

Mvh Jacob

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!  Ja det kan jeg da godt se... Hmmm... Men linket nedenunder fungerer fint
Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Titti-bøh

Så fik du taget dig sammen til at få skrevet et indlæg  ...

Jeg syntes det er en meget fin hjemmeside du SELV har formået at sætte dit eget præg på, i betragtning af at det er en standard webshop ... godt gået

Et enkelt lille spørgsmål til dine "banana-guard": hvor store er de?

Held og lykke med shoppen

 

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael!
Jep, nu skulle det være!
Takker mange gange
Mål på varerne, mål på varerne!! De er str. "passer til stort set alle bananer" (ca.25cm.)


Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
"passer til stort set alle bananer" (ca.25cm.)


da jeg så den, tænkte jeg bare: hvordan målsætter man den ... det har du hermed besvaret

 

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-06-2007 08:34:52 Forfatter: Jacob.Senderovitz
Hej,


Når jeg klikker på linket, får jeg en fejlbesked fra IE, som siger at siden ikke findes.


Mvh Jacob



 

Det er fordi linket ikke er sat op i link-funktionen (femte ikon fra højre), men er skrevet direkte i tekstfeltet uden http://... Det får Amino til at lave linket til følgende: http://www.amino.dk/www.prinsessetoben.dk

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu sætter jeg mine betragtninger op i punkter, og så kan Du selv pille det ud Du kan bruge :)

- Jeg får virkelig lyst til at ryste musen så hårdt at Klokkeblomst ryger langt ud af skærmen! Det er voldsomt irriterende at hun klæber til musepilen! Jeg er sikkert ikke i din målgruppe, så det kan godt være at det virker godt på dem :)
- Under de udvalgte varer på forsiden, synes jeg at det virker for dukkesødt at billedet bliver større når jeg holder musen henover det, samtidig skal Du fjerne prisen der fremkommer, også når musen kører henover billedet.
En pris skal stå der hele tiden, og ikke komme når jeg kører musen henover det. Når jeg trykker på billedet bliver jeg sendt til en oversigt over alle varene, det synes jeg er forvirrende, da jeg trykker på billedet for at komme hen til netop den specifikke vare. Så enten skal Du lave forsiden om til en kategorioversigt, med kun en omtale af varene generelt, og som så leder hen til de sider Du linker til nu, eller også skal Du bruge forsiden til at fremhæve enkelte af dine varer, hvor Du skriver en pris, samt en kort salgstekst, som bliver uddybet når jeg klikker på billedet (og her skal jeg så sendes til den specifikke vare, ikke alt mulig andet).

- Du må gerne gøre Dankort-symbolet lidt større, og overfor mig ville Du have større chance for et køb hvis Du også tog imod internationale kreditkort såsom eks. Master og Visa. Det er ikke os alle der har Visa/DK :)
Tilbyd alle de betalingsmidler Du har mulighed for, Ewire, Paypal, kredit-/debetkort-betaling, bankoverførsel etc..
- Farven på siden synes jeg er rigtig behagelig og afslappende.
- Jeg synes Du burde sætte en fast fragt i stedet for at have to satser... Eks. kunne Du tvinge kunden til at købe mere ved at sige at der er fri fragt ved køb for over 250/500 kr., eller Du kan sætte dine priser lidt op, og tilbyde fri fragt på alt, det vil koste dig lidt, men Du vil få flere kunder.
Uanset hvilken af modeller Du vælger, så sørg for at BLÆSE DET OP PÅ FORSIDEN, SÅ KUNDEN IKKE HAR DEN MINDSTE MULIGHED FOR AT OVERSE DET :)
- Du skriver følgende: "Varer, som forefindes på lager, leveres indenfor tre dage, efter beløbet er registreret.", hvis jeg var dig ville jeg skrive, "Sendes senest X dage/XX timer efter modtagelse af ordre." Så har Du ikke lovet for meget hvis Post DK leverer varen for sendt (eller hvis den bliver stjålet).
- Under "Returnering af varer" synes jeg Du skal skrive adressen hvortil kunden kan sende varen hvis den skal sendes tilbage, og gerne ledsaget af en 1. 2. 3. fremgangsmåde. Det vil gøre en type som Dimitri glad.
- Jeg kan bedst lide at kurven, sidder i højre side af skærmen.
- Hvorfor linker Du til andre side fra din shop? Det er ikke meningen at Du skal lede din kunder væk fra din shop, de skulle gerne blive der og købe noget. Så drop linket, og kom i stedet nogle gode råd, tips og tricks på din side. Noget som dine kunder kan bruge til noget, uden at blive ledet væk fra siden.
- Jeg mangler et billede af dig hvor Du smiler, og det må gerne placeres under "Kontakt os". Det er noget som virkelig kan gøre udslaget når jeg kigger i en shop, er der ikke en billede af sælger, er det sjældent jeg køber noget.

Ellers synes jeg umiddelbart at det er en rigtig fin shop
Hvis Du ikke kender, eller har læst E-pusher kan jeg stærkt anbefale den. Det er en e-bog fra Martin Thorborg som er uundværlig for den der har en e-shop.


Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg håber at det er til at tyde

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Dimitri!
Tak for din mening, det var til at tyde

Så prøver jeg uden min klokkeblomst... Kan meget godt lide, at man bliver sendt til varegruppen, så man har mulighed, for at se varen i andre farver/udgaver. Dankort-symbolet større; tjek! Fast fragt; tjek!( og på forsiden! ) Den med forsendelse; tjek! Billede..hmm
Og nu er der da et af billederne på forsiden, som ikke bliver større med mus over! Det er så en fejl, som jeg ( min storebroder ) må få rettet
Igen tak for hjælpen!
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)