Min gode ven Anders fra One2Speak, har været så dygtig og rar, at skaffe alle Amino'er en rabat på 20% hvis nogle kunne tænke sig en stand på Iværk07. Der forventes mere end 4.000 iværksættere på messen, så hvis målgruppen er iværksættere, så må man sige at det kan være yderst interessant. Mail mig på martin@thorborg.dk hvis du vil høre mere. |
Stand på messen Iværk07 med rabat
Der er gratis billetter af hente, hvis man er abbonnent på Børsen. |
Hej Martin og andre, Jeg har for lang tid siden kontakten Iværk07, da jeg tænke vi kunne stille nogle magasiner ved indgangen(efter entreen) til de unge iværksættere der forvilder sig derind. De har dog ikke skrevet tilbage. Hvis nogen ligger inde med en direkte mail, til en der kan tage den beslutning, må de meget gerne sende mig en PB/mail. Tak |
Hej Nikolaj Hvis du smider din mail her, eller sender en pm til mig med din mail, og en kort beskrivelse af jer og det i vil, så skal jeg prøve at lede den vidre i systemet. Kender da ham som står for salget derinde, og hvis han ik kan tage stilling til det ved han nok hvem der kan :) Vh. Torben |
Hej Torben, Tak for hurtigt svar - Jeg har sendt dig en PB! |
Hej Martin, Det lyder interessant, Iværk07 messen indgik ikke i vores plan, men med 20% rabat kunne det være vi skulle deltage alligevel. Nu er du nok ikke den rette at spørge, men ved du om det er muligt at tilslutte 400V, 16A. På deres hjemmeside er de eneste information jeg kan finde, en standard beskrivelse af stand, hvori der står 220V, men ikke om det er muligt at ændre dette. Med venlig hilsen WonderPizza DK Muhittin Ünal |
Hej Muhittin Det er jeg ret sikker på at de kan klare. |
Hej Amino´er Kan billetten købes ved indgangen eller gør man klogt i at kigge forbi billetnet inden??? Min virksomhed går i luften 1. september så der er jo nok en risiko for at jeg ikke har tid/overskud til at smutte til staden, den weekend. tak. |
Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk