Da jeg er en nyopstartede virksomhed, er 700kr mange penge om mdr for at få trustpilot added til min hjemmeside. Er der nogen der kender nogle billigere løsninger?
Jeg vil jo gerne yde den bedste service til mine kunder.
Hvis du beder et par eller tyve kunder at skrive en god anmeldelse af din virksomhed / service og derved giver f.eks. 5-10% rabat på deres ordre for det, så gør kunderne det oftest (Og smører tykt på hvor fed din service er).
De quotes kan du jo så lægge på en "Det siger vores kunder" side...
Så har du lavet dit et eget Trustpilot, omend static, så er det stadig nemmere at styre...
Så vidt jeg ved koster Trustpilot faktisk 800,- kr. eksl. moms månedligt. Dog har du formentlig en mulighed, at forhandle om prisen det første år, det synes jeg du skal prøve at gøre.
Jeg har også kigget efter alternativer, men må indrømme det er lidt svært at ignorere Trustpilot, da de efterhånden er blevet så store. Siden jeg fik Trustpilot, har jeg kunne mærke en stigning på mit salg. ( om det skyldes min kreativitet, sæson eller Trustpilot vides ikke ) :)
Tak for dit svar, jeg har forhandlet prisen med dem. Men, som du sikkert selv ved så går der nok 1,5år før der er plus på kontoen og derfor prøver jeg at holde mine udgifter så langt nede som muligt.
Ps. selvfølgelig er de gode Trustpilot, for de sidder på market uden videre konkurrence.
Jep de sidder på markedet og min målgruppe ved jeg benytter Trustpilot, så derfor tænkte jeg, at jeg måtte afprøve det. Jeg regner ikke selv med at ville betale 12.000 kr. årligt for Trustpilot, så min periode bliver nok kun på 1 år.
Herefter tror jeg bare jeg laver min egen grafik og henviser folk til Trustpilot for at læse anmeldelserne.
Hvis ikke der er noget konkurrence på området må der da være en amino bruger der kan lave et billigere alternativ.. selvfølgelig med ekstra fordelagtige tilbud til andre amino brugere :-)
Hvis ikke der er noget konkurrence på området må der da være en amino bruger der kan lave et billigere alternativ.. selvfølgelig med ekstra fordelagtige tilbud til andre amino brugere :-)