Vores sortiment udvides løbende, og sidste skud er reklame kuglepenne med eget tryk. Er det noget? 100 stk 378,00 + moms, ingen skjulte ekstra omkostninger Hvad syns i om prisen Hilsen Hilbert |
Kuglepen - med eget tryk, kun 100 stk.
Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.
Hej Ole Da dette produkt er helt nyt for mig, har jeg ikke nogen lang referance liste med disse. Men leverandøren plejer ikke at levere noget som ikke er i orden. Og som jeg skriver, er du ikke tilfreds - så er der fuld retur ret, så enkelt er det mvh Hilbert |
Hej igen - er det ferie tid. Takker for gode kommentarer, men kan godt bruge nogle flere kommentarer Hilsen Hilbert |
Jeg synes også prisen lyder retfærdig (hvis kvaliteten er ok). Hvor meget tryk er der plads til ? Er det på én eller to sider der kan trykkes - Er det et logo, eller ren tekst, eller begge dele ? Mvh shopKONRAD / Daniel |
Hej Hilbert. |
Hej shopKonrad Kvaliteten er der ikke noget at komme efter. Med hensyn til hvor meget plads der er, så er den samlede flade 8 x 50 mm. Man kan selv vælge om det skal være 1 linje med lidt store font typer, eller 2 linjer med lidt minde font typer. Du er velkommen til at sende mig noget tekst / logo, så kan vi lave et forslag. Se vedhæftede: |
Hej Martin Har sendt dig en PM Du vender bare tilbage hvis du ønsker mere info eller ander mvh Hilbert |
Hej Hilbert, Det lyder som et ok tilbud vi gerne vil prøve af. Kan du sende mig dine kontaktoplysninger, så vil jeg returnere logo mv. Hvad er leveringstiden? Mvh, Jacob |
Hej Jacob Vi har forskellige modeller at vælge imellem, gå ind på kuglepenne for at vælge den model du bedst syns om. Send dit logo eller tekst som jpg fil, og vi laver et forslag. Denne pris er for tryk i sort, du kan se inde på shoppen at det er muligt at købe extra farve tryk. Hvis dit logo indeholder farve, og ikke kun er sort, kan vi lave 2 forslag med og uden extra farve Kan kontaktes på: hilbert@boblekonvolut.dk mvh Hilbert |