Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lej en luksusvilla i Thailand - spar op til 60%

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

For Black Lotus resort i Hua Hin Thailand, kører jeg kampagne pt. på billige leje.

Du kan leje en 2 værelses villa på 150 m2, med privat swimmingpool, og plads til 4 ( + 1 ) til DKK 3.495,- pr. uge.

Perioden; Fra nu til og med uge 48 ( forbehold for udsolgte uger)

Dette er en besparelse mellem 50 - 60 %.

Der findes også villaer med hhv. 1 eller 3 soveværelser, og der kan vi ligeledes tilbyde gode priser, men disse villaer er næsten fuldbooked.

Dette tilbud gælder til og med søndag 15/7.

Flypriser ???  Alt mellem 4.200,- / 9.500,- pr. person afhængig om du vælger direkte fly samt perioden.

Læs alt om Black Lotus her

Du er naturligvis velkommen med spørgsmål.

 

 

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvordan er stranden og er det nemt at komme dertil - hvis man skal have en klapvogn med :O)

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser sgu lækkert ud :)

@Kristian: Der står i linket, at der er 4 km. til stranden og 5 km. til Hua Hin by, så det er noget af en tur i skal gå med klapvognen :)

Skriver bl.a. på rejseblog om rejser, sabbatår og om at studere og arbejde i udlandet m.m.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en hyggelig lokal strand, som du nemmest kommer til med taxi ( 10 min).

Der er også gratis shuttlebus på anlæget - men jeg ved ikke om de kører forbi stranden, eller direkte til centrum af byen ( tror det afhænger af hvad kunderne/beboerne ønsker).

Det er jo ikke de paradisstrande som man finder f.eks ved Phuket - men helt fine... - her er et billede

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian, klapvogn er intet problem - hverken i Hua Hin, eller Black Lotus. Har selv været der, hvor jeg havde min søn på 1½ år med. Black Lotus er som beskrevet et godt stykke fra stranden og byen, Men Black Lotus har en Mini bus, der kører ned til byen og tilbage, samt så er der jo Taxier. og vi havde på intet tidspunkt problemer med at komme afsted med klapvognen. Og så er villaen SUPER lækker og er så fedt at have sin egen private pool :)

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input Frk. Jensen :)

Jeg vil også sige at sidst havde jeg en ældre herre på 90 år med i rullestol - det gik også helt fint :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som et "Last Minute" , er prisen nedsat til DKK 2.995,- gældende for ugerne 30 - 35, 2012. ( gælder for 4 personer)

Er i blot et par, har vi også nogle super lækre villaer med 1 soveværelse, Jacizzi mv, til en discountpris af DKK 1.995,- for samme periode.

Booking af dette tilbud skal være senest søndag d. 22 juli.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)