Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips, kritik, ros søges

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er ved at opbygge et community for danske kunstnere på www.myartspace.dk

 

Sitet er 14 dage gammelt og har stadig enkelte børnesygdomme, som vi bakser med. Og generelt er sitet under stadig udvikling.

 

Men giv lidt kritik hvis I har tid.

 

MEd venlig hilsen

 

Knud Østerbye


Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

På en eller anden underlig måde kan jeg godt lide det - selvom det er meget hvidt, når man tænker på, at det er en kunst-side.
Men alligevel ville jeg nok eksperimentere med lidt farver på en eller anden måde :)

Jeg tror det er opbygningen jeg godt kan lide. Jeg kan faktisk ikke helt sætte ord på det - men det hænger måske sammen med, at jeg er ret udkørt i disse dage.

Der er sikkert en masse andre, som kan komme med noget mere konkret og brugbart :)

www.nfdesign.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 02:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Knud!
MyArtSpace.dk minder i mine øjne ikke om en side, hvor man interessere sig for kunst (kreativitet, farver og former?). Det er i mine øjne en standard-side der kunne omhandle, hvad som helst.
Mht. kritikken går jeg lige på og hårdt, håber det er i orden med dig...kritikken jeg giver, har jeg før givet til andre mennesker, med en side som din.

Kendetegnet ved disse sider er:


  • Ingen dybde

  • Tydeliggørelse af tabeller (vha. 1px rammer)

  • Forvirrende opsætning (specielt mht. typografi og proportioner)


Derfor synes jeg du burde gøre følgende:


  • Få dig et nyt topbanner, hvis det er Danmarks nye kreative portal burde banneret sprudle af kreativitet og kunstneriske træk.

  • Vælge et interessant farveskema og brug dette på sitet! Herefter danne nogle farvemæssige felter over sitet dvs. alle tabeller der omhandler nyheder/nye ting kunne have én baggrundsfarve osv.

  • Optimere din typografi. Der er hverken hoved eller hale i, hvad der er overskrift, menupunkt, tekst etc. Lav 3 størrelser (i samme farve, pånær links selvfølgelig) og brug disse med hår hånd gennem sitet.

  • Skaffe nogle andre Google-ads, jeg kan scrolle pga. de du har nu. Et alternativ kunne være at lade siden flugte med reklamerne, i stedet for at lade den slutte brat.

  • Smække noget mere information på kunst-listen under menu-punktet "kunst". P.t. står der, hvem der har lavet det, og hvad titlen er. Jeg har brug for at vide, hvad kunsten består af, hvornår det er tilføjet....find selv på flere..(dog skal disse info håndteres korrekt, det nytter ikke at typografien slæber...)


Det var vist det for nu, skriv til mig, hvis du har brug for mere ;) Jeg håber du kan bruge noget af det, det er såmænd bare idéer og konstruktiv kritik...

God vind med projektet, det KAN blive stort...et godt stykke på vejen er at få en grafisk identitet der holder! ;)

Mvh, Marc Falk

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Mange tak for feed back''en. Der bestemt nogle gode ting imellem, som vi skal have kigget på!


 

Med venlig hilsen

 

Knud

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for kritik''en. Ved godt den er meget hvid men vi vil helst ikke tage for meget fokus fra kunstværkerne. Det var i hvert fald tanken bag det.

 

Mvh

Knud

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Knud.



Jeg sidder på mac - og i begge mine browsere (Safari & Firefox),
kan jeg ikke se selve indholdet. Kun topbanneret og menuen.






Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Lone-> Det tror jeg, at jeg har forklaringen på:

Kildekoden til siden har først en <html> ...indhold... </html> del, hvorefter der kommer endnu en - med det vigtige content. Der er oven i købet en <html> inde i <html>-afsnittet. Det er bestemt ikke lovlig HTML, hvorfor strikse browsere vil vise siden forkert. Jeg vil tro, at den også ser forkert ud under mange versioner af Firefox, Conqueror, etc. til Linux.

Knud-> Jeg ville lige få fikset denne alvorlige, men simple fejl.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-06-2007 01:00:22
Forfatter: Lone S. Hansen
Hej Knud.



Jeg sidder på mac - og i begge mine browsere (Safari &amp; Firefox),
kan jeg ikke se selve indholdet. Kun topbanneret og menuen.








Firefox viser siden fint her (også mac). Safari derimod er den som sagt helt gal i :)

www.nfdesign.dk

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :


Firefox viser siden fint her (også mac). Safari derimod er den som sagt helt gal i :)





Jeg skal også hurtigt krybe til korset og indrømme at jeg sidder med en
gammel version af Firefox - af den simple årsag, at DR''s webtv virker i
gamle Firefoxbrowsere - og jeg kan godt li'' Tjenesten! :-)


Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

 

Hvor er det fedt at få så meget, så ærlig respons.

 

Vi kigger på det og retter ind, hvor det er passende!

 

Go sommer!

 

Knud

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)