Grundet sag som denne, samt alt andet, herunder diverse portaler "plukker" håndværkere økonomisk, er det derfor på tide, at alle håndværkere har et fællesskab, hvor sådanne sager bliver juridisk / økonomisk påvist overfor forsikringsselskaber, dagspressen o.s.v.
Vor alles fælles portal som håndværkere er på vej, vi (komeda.dk) arbejder 24/7 på sagen. Men det kræver også lige, at I, jer håndværkere kommer ud af Rockwool sengen, melder jer under håndværker fanerne, men håndværkere er bedst til at brokke sig.......
Som "gammel" mest gammel, håndværker og med egen total entreprenør selskab gennem mange år, ved jeg hvad jeg taler om, og kom ikke og fortæl en gammel rotte som mig omkring regler, byggelovgivning eller andet indenfor byggeri.....( CV kan sendes til RIGTIGE håndværks mestre)
Dog har vi her i huset altid haft en grafisk virksomhed, og de seneste tre år også web som løsninger, grundet vi blev trætte af netop at være håndværkere...... ( Læs vi blev trætte af at brokke os hele tiden
)
Men se tråden her: http://www.amino.dk/forums/t/166515.aspx
Kommende søndag, d. 15.07.2012 har vi der brænder for sagen et lille møde, og hvis alt går vel, er den nye portal snart en realitet:
Vor portal bliver lavet,
af håndværkere,
til håndværkere,
for håndværkere,
Så få jer lige tilmeldt i tråden.....
Bedste hilsner, og en lille lærlingeskål på vor nye kommende portal
komeda.dk
/ernst jensen