Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal man finde sig i som håndværker????

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Næppe, men vil gerne have lov til senere at kommentere denne lidt komplekse problemstilling.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

Det er vigtigt iværksættere og andre netværker, men hvis de favoriserer hinanden er det kammerateri og burde være ulovligt.

Jeg tror at vi i alle brancher må se i øjnene, at der er nogle tilbudsrunder vi ikke kan vinde.

Fra Skælskør
Tilmeldt 25. Dec 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:01
Ja man kan jo ikke vinde alt!!! Men man blir stadig lidt bitter når man "taber" på den måde. Og ja det forgår nok alle steder. Men jeg tror jeg prøver at køre den helt ud, har bedt om nummeret til hans chef.
Det største jeg nok kan opnå i denne sag, er at få hans chef til at få fokus på intern synd i selskabet, og hvad det evt. Kan koste forsikringsselskabet om året det er ikke småpenge!!!!

Tømrerfirmaet Martin Larsen fra Skælskør (Vestsjælland)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18

Selv om vedkomne har sagt til dig at de har valgt den billigste løsning, kan der jo også være andre grunde. F.eks. god erfaring med den pågældende virksomhed, som de tidligere har handlet med. Der er vel ikke en lov der dikterer at de skal vælge den billigste løsning.

Jeg tror ikke du får ret meget ud af at klage. Og hans chef ser temmelig sikkert ikke hans medarbejders disponeringer som "intern snyd".

Hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg du risikerer at brænde broer, ved at være ham der bliver ved med at lave larm.

Husk på du ikke har fuld indsigt i forsikringsselskabets valg af leverandør.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:31
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hej Martin !

Nej det har jeg ikke prøvet, da ihvertfald ikke noget jeg er klar over. Men en "træls" situation du er havnet i.

Du kunne prøve og se lidt rundt på denne http://www.kfst.dk/udbudsomraadet/udbudsregler/saadan-klager-du/

Bedste hilsener

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Omhandler dit link ikke kun om det offentliges regler om udbud. Du skal huske at et forsikringsselskab er en privat virksomhed.

Tilmeldt 15. Apr 11
Indlæg ialt: 32
Fra  www.komeda.dk Skrevet kl. 22:51

Grundet sag som denne, samt alt andet, herunder diverse portaler "plukker" håndværkere økonomisk, er det derfor på tide, at alle håndværkere har et fællesskab, hvor sådanne sager bliver juridisk / økonomisk påvist overfor forsikringsselskaber, dagspressen o.s.v.

Vor alles fælles portal som håndværkere er på vej, vi (komeda.dk) arbejder 24/7 på sagen. Men det kræver også lige, at I, jer håndværkere kommer ud af Rockwool sengen, melder jer under håndværker fanerne, men håndværkere er bedst til at brokke sig.......

Som "gammel" mest gammel, håndværker og med egen total entreprenør selskab gennem mange år, ved jeg hvad jeg taler om, og kom ikke og fortæl en gammel rotte som mig omkring regler, byggelovgivning eller andet indenfor byggeri.....( CV kan sendes til RIGTIGE håndværks mestre)

Dog har vi her i huset altid haft en grafisk virksomhed, og de seneste tre år også web som løsninger, grundet vi blev trætte af netop at være håndværkere...... ( Læs vi blev trætte af at brokke os hele tiden Big Smile )

Men se tråden her: http://www.amino.dk/forums/t/166515.aspx

Kommende søndag, d. 15.07.2012 har vi der brænder for sagen et lille møde, og hvis alt går vel, er den nye portal snart en realitet:

Vor portal bliver lavet,
af håndværkere,
til håndværkere,
for håndværkere,

Så få jer lige tilmeldt i tråden.....

Bedste hilsner, og en lille lærlingeskål på vor nye kommende portal

komeda.dk

/ernst jensen

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 00:23

Korruption og underslæb er vad jeg tænker på.

Taksator ska varetage sin arbejdsgivers intresse.

Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:14

Find et andet projekt, der er mange ting som ikke er lovligt og det sker alle steder je selv banken laver små fif for enten at skjule deres fejl eller drage fordel af insider viden men du kan ikke sætte alle i fængsel og mon ikke du selv har kørt forstærkt ind imellem.

Sådan er det også med din sag som du vel nok har en pointe i, men du kan ligeså godt acceptere at det nu engang forholder sig sådan at opgaven er forfordelt din konkurrent og du kan ikke bevise at der er forgået ulovligheder altså du må accepterer udfaldet.

Mon ikke du er så heldig at det er dig der kender taksatoren næste gang Wink

Preben

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)