Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges 10. millioner kr

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Problemknuseren.

Jeg foreslår at du dæmper det lidt med alle de indlæg, og tænker lidt over det inden du trykker "enter".

Du "bumper" konstant denne tråd op. Vej dine ord i stedet.

Du kunne sagtens ha´ samlet meget af det du skriver nu i et par indlæg.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 19:45 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej Nej.

Jeg er skam interesseret. Men du må ud med flere oplysninger.

Har du investeringsplan, budgetter, projektbeskrivelse, tidslinje og yderligere information?
Kunne godt være en mulighed, hvis beløbet kan investeres i etaper og vi kan se en fordel/økonomisk gevinst i projektet.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:50 | Låst

problemknuseren:

Hvis du bare er ude på at slukke vores drøm så kan du lige så godt trække dig nu. Vi er så langt med projektet og vi skal nok finde nogen der vil investere. 

Jeg tror ikke at nogen hverken vil, eller har lyst til at ødelægge jeres drøm. Det er bare sådan at tråden virker en kende useriøs. I søger 10 millioner kroner, og siger (uden det mindste vink), at vi vil omsætte for 1 milliard kroner på 3 år. Fordi andre har succes med deres projekter, så er det ikke ensbetydende med at man kan "kopiere" konceptet, og opnå selvsamme succes.

Naturligvis skal man tro på sit projekt, men at "love" at der bliver omsat for 1 milliard efter 3 år, er ret.. ambitiøst.

Platformen er 80% færdig, hvilket vil sige at i ikke kan fremvise et færdigt projekt, og derfor skal projektet da virkelig sparke røv før at en investor vil smide 10 millioner efter det, og der skal virkelig distanceres fra konkurrenterne, og der skal være noget der skiller fårene fra bukkene - nu siger jeg ikke at noget skal være 100% færdigt før man kan skaffe kapital.

Nu snakker du om at du skal bruge 70.000 kroner i måneden på Google Adwords, hvilket er 840.000 kroner - hvilket jo er en del - men du regner med at bruge alle 10 millioner på 1 år - hvad går resterende ~9 millioner til? Det står naturligvis nok i din plan, hvilket er fint, men hvis jeg var dig ville jeg måske skrive et noget længere indlæg, om hvorfor man skal tage det seriøst.

Overstående skal ikke betegnes som værende negativt ift. projektet, men blot en smule forholdsvist konstruktiv kritik.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12 | Låst

Kære alle,

Jeg er ikke så vant til at lægge indlæg ud herinde og mine mange af slagsen var et forsøg på at svare hver enkelt af jer. Tak for jeres fine kritik og alle jeres vinkler at se det på. Det er helt bevidst at jeg ikke har skrevet mere. Ville se den umiddelbare reaktion herinde.

Vi lover ikke noget men har store ambitioner og mener bestemt vi har kompetencer til at være en aktiv konkurrent til de 2 store jeg har omtalt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45 | Låst

Prøv og surfe lidt på www.airbnb.com

De dækker 191 lande og har over 200.000 boliger til leje på deres site. På 4 år har de haft 10 millioner overnatninger.

Vi bruger samme betalingssystem som dem og vores design er på samme høje niveau. Vi har 4 programmører der sidder i indien og arbejder i døgndrift. Målet er at vi skal launche den 1. september.

Vi er i øjeblikket i gang med at etablere et hovedkontor i Andorra. Vi har gode kontakter der og skatteprocenten er 10% for virksomhedder.

De 10 millioner vi efterspørger skulle gerne resultere i det rigtige kickoff og vi er desuden nødt til at ansætte kundeservicemedarbejdere etc.

Airbnb har i dag cirka 350 medarbejdere i forskellige lande. De arbejder næsten alle sammen hjemmefra og bruger de teknologier vi er så heldige at have i dag.  

Hvis du ikke kender dette koncept så tag et smut forbi. Du kan også leje din bolig ud eller måske finde et fedt sted at rejse til og spare på hotelregningen :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:59 | Låst
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 8 person

Jeg undre mig over mange af jer der kommentere negativt i dette indlæg. Er I overhovedet iværksættere? Hvis ja, har i godt nok ikke noget at lave her i sommertiden, for I laver da ikke andet end at sprede negativ stemning. 

Hvis I ikke synes indlægget er seriøst, hvorfor så overhoved kommentere på det? Lad det dog falde til bunden istedet! Denne negative tilgang er blandt andet også derfor jeg og mange andre jeg har diskuteret dette med, ikke bruger Amino særlig meget længere. Sørgeligt, for Amino er sgu et sted med masse gode råd og vejledning at hente! 

Håber på positiv energi fremover! Held og lykke med projektet Morten. 

Mvh. Thomas

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:40 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas de Oliveira:

Jeg undre mig over mange af jer der kommentere negativt i dette indlæg. Er I overhovedet iværksættere? Hvis ja, har i godt nok ikke noget at lave her i sommertiden, for I laver da ikke andet end at sprede negativ stemning. 

Hvis I ikke synes indlægget er seriøst, hvorfor så overhoved kommentere på det? Lad det dog falde til bunden istedet! Denne negative tilgang er blandt andet også derfor jeg og mange andre jeg har diskuteret dette med, ikke bruger Amino særlig meget længere. Sørgeligt, for Amino er sgu et sted med masse gode råd og vejledning at hente! 

Håber på positiv energi fremover! Held og lykke med projektet Morten. 

Mvh. Thomas

Kunne ikke være mere enig! Har selv fulgt med i Amino.dk folk er hverken interesseret i det ene eller det andet end at skyde projekter ned og derefter grine af dem bagefter "fordi der er jo allerede!" ja, der er også allerede en masse der tilbyder hjemmesider, SEO, dating sider eller  har en webshop og kunne blive ved.  

Har nu heller aldrig set Amino som et iværksætter forum mere for folk der enten har en webshop, tilbyder SEO eller udvikler hjemmesider/affiliates. Synes de udenlandske iværksætter forums er langt bedre og mere seriøse.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:43 | Låst

problemknuseren:
Alle forretningsplaner, finansieringsplaner og budgetter er gætterier og det er vores også.

Der røg jeres chancer for at få bare 100 dkk.

Prøv at være seriøse når I søger seriøse penge.

Køb ren argan olie her

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 21:48 | Låst

Det er sidste gang at jeg gør opmærksom på Amino´s regler.

I skal ikke bruge denne tråd til at diskutere andet end trådstarterens emne, og det skal være i god ro og orden.

Det er en kraftig opfrodring, ellers uddeler jeg pauser.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:06 | Låst
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Rune Gjersvik:

Det er sidste gang at jeg gør opmærksom på Amino´s regler.

I skal ikke bruge denne tråd til at diskutere andet end trådstarterens emne, og det skal være i god ro og orden.

Det er en kraftig opfrodring, ellers uddeler jeg pauser.

Mvh. Rune.

Jeg fik lige mit indlæg slettet, skrevet i en god tone og ellers kunne lede ind til noget rigtigt fornuftigt. 

Nu bliver jeg lidt forvirret Rune, det du rent faktisk siger er at vi overhovedet ikke må poste noget i denne tråd. Trådstartens tråd ligger ikke op til nogen form for debat, og er egentligt bare et opslag. Det er vel et debat-forum, og såvel som i tale og som tekst tager det interessante først form som tingene skrider frem. Det er sidespringene der har formet Amino, og det er vel også derfor der er en reply knap tilknyttet hvert enkelt svar, og ikke kun på trådstarteren. Ellers burde i lave "opret tråd" om til noget lignende "stil et spørgsmål"

Hvis man rent faktisk holdholdte overstående ville Amino være et dødt sted, over halvdelen af alle posts er svar på andres svar er en ny slags semi-debat. 

Enhver god debat tråd er hvor roden bliver til et flot og bredt træ, Nuanceret og noget for enhver. 

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)