Hvis du bare er ude på at slukke vores drøm så kan du lige så godt trække dig nu. Vi er så langt med projektet og vi skal nok finde nogen der vil investere.
Jeg tror ikke at nogen hverken vil, eller har lyst til at ødelægge jeres drøm. Det er bare sådan at tråden virker en kende useriøs. I søger 10 millioner kroner, og siger (uden det mindste vink), at vi vil omsætte for 1 milliard kroner på 3 år. Fordi andre har succes med deres projekter, så er det ikke ensbetydende med at man kan "kopiere" konceptet, og opnå selvsamme succes.
Naturligvis skal man tro på sit projekt, men at "love" at der bliver omsat for 1 milliard efter 3 år, er ret.. ambitiøst.
Platformen er 80% færdig, hvilket vil sige at i ikke kan fremvise et færdigt projekt, og derfor skal projektet da virkelig sparke røv før at en investor vil smide 10 millioner efter det, og der skal virkelig distanceres fra konkurrenterne, og der skal være noget der skiller fårene fra bukkene - nu siger jeg ikke at noget skal være 100% færdigt før man kan skaffe kapital.
Nu snakker du om at du skal bruge 70.000 kroner i måneden på Google Adwords, hvilket er 840.000 kroner - hvilket jo er en del - men du regner med at bruge alle 10 millioner på 1 år - hvad går resterende ~9 millioner til? Det står naturligvis nok i din plan, hvilket er fint, men hvis jeg var dig ville jeg måske skrive et noget længere indlæg, om hvorfor man skal tage det seriøst.
Overstående skal ikke betegnes som værende negativt ift. projektet, men blot en smule forholdsvist konstruktiv kritik.
Med Venlig Hilsen
Morten