Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leverandør aftaler

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er ved at åbne min egen webshop, hvor jeg vil sælge pige tøj.

Mit spørgsmål er, om der er nogen der ved noget om leverandør aftaler inden for modebranchen. Tænker på hvilke leverings -og betalingsbetingelser der ofte medfølger.

Bestiller og betaler man pr. sæson, eller kan man ofte lave en aftale om levering pr. 14 dag, for på denne måde at undgå et for stort et tab og et for stort et lager.

Spørger om dette, for at danne mig et indtryk af, hvor mange penge jeg evt. skal starte med at skyde i det. (varelager)

Håber I kan hjælpe mig

Maja Mejlholm

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 17:37
Velkommen til amino...

Opret venligst kun 1 tråd med det samme indhold!

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 17:45
Det er meget forskelligt hvordan man får tøjet leveret. Langt de fleste tøjproducenter laver 2 årlige kollektioner, og de kan bestilles ca. 6 måneder før de leveres. Nogle leverer det hele på en gang, men andre leverer det af flere omgange. F.eks. med forårs/sommerkollektionen, der kan det første komme i februar, og det sidste i maj. Det er ikke noget man selv kan vælge, hvornår det skal leveres. Enkelte tøjproducenter får også syet tøj op til lager, og her er det muligt løbende at bestille mere, mens andre stort set kun får det hjem der er forudbestilt. 2. weekend i august er der indkøbsmesse i Bellacenteret og det er her, at tøjet til forår/sommer 2008 skal bestilles.

Betalingsbetingelser: Der er ofte lidt kredit, men enkelte vil have betaling forud eller med det samme.

Sig til hvis jeg kan hjælpe yderligere.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:11
Hej Lene

Tusinde tak for dit svar.

Men vil det sige, at jeg først kan starte op til foråret?

Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:58

hej maja

kom du igang med dit projekt ?

jeg er agent for flere mærker du kan kigge på www.detgulehus.net  - har været leverandør til børnetøjsbranchen i 12 år nu.

skriv hvis du vil have info om nogle af vores produkter eller blot en leverandørs syn på sagen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)