Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

min side siger angrebet når jeg går ind fra den via google stripdanmark.dk

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

min side siger den er angrebet når jeg søger via google , hvad kan man jeg gøre for at fjerne den advarslen på siden , det er side www.stripdanmark.dk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:13

Et gæt er, at der måske er lagt noget virus-halløj på den, ellers må du have noget der for google virker utroværdigt? 

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:18

i hvert i går faldt mine besøgene drastisk kan jeg se på min statik , så det er meget sikkert mange får den fejlmeddelelse som jeg lige før fik via google, jeg går udfor nogle har hacket side eller eller et plug in lige pludselige giver denne her advarslen

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 13:20

På min står der, at siden der er malware på er "onstripchinasource.com", er det ikke forkert? Jeg trykkede da ind på "stripdanmark.dk" link...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 13:22

Siden må være hacket, ved direkte link får jeg bare en masse tegn må en tom side.

Jeg mener, jeg kan huske, du har Meebox - skriv til dem og få dem til at gendanne en backup og få en ekspert til at se det igennem, så hullet lukkes. Meebox har vist lidt problemer med nogle servere for tiden, lød det til i går.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 13:29

Først og fremmest så tjek din computer for virus/malware da der sagtens kan ligge noget her der har fanget dine oplysninger - findes der noget så få hurtigst muligt ryddet op, evt formatteret, og skift så password på alt. Prøv også at fang webhotellet da de må kunne se hvordan det er sket - altså om det er ved misbrug af FTP, angreb direkte på webhotellet eller noget helt tredje.

Via din FTP bør du også via datomærket kunne se om nogle filer er blevet ændret uden de burde eller om der er lagt ekstra filer op (lige pt forsøger de fleste angreb vist at camouflere sig bag javascript-filer, der navngives som har de noget med jquery at gøre) - er der det får du ryddet op med egen backup.

Slutteligt går du ind via google webmasterværktøjer, hvor der højst sandsynligt ligger en advarsel om farligt indhold på siden og så kan du bede om en ny vurdering omkring sikkerheden.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:40

en ændret der var fej i går på siden , så meebox.net

meebox.net skrev dette her i går

Det virker nu ,

Din .htaccess fil var der ændret i så det ikke virkede.

Med venlig hilsen / Best Regards

der skete så det efterfølgende åbenbart , den som har ændret i mine htaccess måske en hacker har lagt en fejl ind der kom efter igen , for i går var hele siden nede i et stykke tid , de rettet i filer og alt så ud til fungere , det ser dog ud til , der kommet en fejl med efter filer lagt op igen , det er ikke meebox.net der laver fejl jeg tror fejlen i går den som hacket min siden sikkert har lagt noget mere ind på siden .

måske er sikkerhed ikke bedste , men lige nu , men nu må jeg hurtigt finde ud ad hvad fejlen er , jeg har skrevet til deres suport omkring dette her problem

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:49
Mikael du er nød til at få lukket hullet, ellers bliver det ved med at ske.

Scan din pc og lokale drev, slet alt på webhotellet, scan og upload en backup der ikke fejler noget.
Få derefter ændret alle dine passwords og brugernavne til ftp, database, webhotel, mail konti og eventuelt til din cms admin login.

Husk at lave unikke passwords med store og små bogstaver, tal og symboler hvor det er tilladt.

Mvh rasmus
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:36

AbcDesign:
Mikael du er nød til at få lukket hullet, ellers bliver det ved med at ske.

Scan din pc og lokale drev, slet alt på webhotellet, scan og upload en backup der ikke fejler noget.
Få derefter ændret alle dine passwords og brugernavne til ftp, database, webhotel, mail konti og eventuelt til din cms admin login.

Husk at lave unikke passwords med store og små bogstaver, tal og symboler hvor det er tilladt.

Mvh rasmus

meebox.net rettet det nu , oveni scaner webhotel for endnu flere fejl , jeg ændre også mine koder igen , dog hvem og hvorfor går nogle ind på min side , det er godt nok frækt at hacke andres sider

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:49

Det lyder skidt. Håber du får styr på det.

Side 1 ud af 5 (49 indlæg)