Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - hvad synes I?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Lidt sprogforvirring...

"Vi dykker naturligvis også ned i området omkring mindfulness samt lavet en guide til, hvordan du kan prøve mindfulness!"

Hamrende gode billeder du har fundet der..... Yes

Det er rettet - tak! Og tak for ros af billeder - har selv taget de fleste. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35

Jacob Hansen:

Ser meget fornuftigt ud. Det er standard wordpress tema, men syntes egentligt det er ok.

En af de ting jeg lagde mærke til er at nogle af de lidt lange artikler bliver lidt. well lange hvor der bare er tekst. Du kan overveje om der ikke skal være et billede eller to blandet sammen med teksten for at afveksle indholdet en smule.

Ellers er det meget fornuftigt syntes jeg. 

Mange tak. Ved godt, at det er meget standard tema, men det er også min første side. :) Er glad for at det fungerer ok.
Jeg skal lige overveje det med artiklerne - det har du vist en god pointe med.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Hej Anne,

Tillykke med siden
Hvis jeg var dig ville jeg få designet et custom design helt fra bunden (naturligvis hvis du har budget til det)

Wordress twenty elleven temaet er lidt for kedeligt og (undskyld mig) useriøst.

- Uden tvivl er det godt at starte med, men hvis i vil have flere kunder/besøgende, vil et hjemmesidedesign, designet fra bunden helt klart anbefales (dette kan jeg hjælpe med, og hjælper jer gerne med at finde frem til et design der passer ligenøjagtig jeres smag og behov.)

Endvidere som andre også har været inde på, Kontakt siden mangler med kontakt form, adresse info og evt. cvr, sociale medier ? Overvej at droppe søgefunktionen - Virker overfladdisk.

Evt. også overvej at få designet et logo (dette kan jeg også hjælpe med)

- Derudover skal i skrive meget mere på jeres alt-tags (billederne) i wordpress. Tvivler på i kommer op som nr. 1 når der blot står blomst Wink

Kontakt mig gerne hvis jeg kan gøre noget for dig, så laver jeg et godt tilbud.

Hav en fortsat god dag,

Venlig hilsen
Nils

Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:58

Hei Anne,

Jeg er helt enig med Nils at designet ser litt kjedelig ut, som en vanlig WP blogg. Det første du bør gjøre er å endre det og finne et mer dynamisk tema som vil tiltrekke folk. Smile

Du bør også ha en FB fanside, G+ og Twitter kontoer, disse er særlig viktige for å øke trafikk til websiden.

Lykke til! Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nils,

Tak for svar og gode råd. Jeg tror ikke, at det bliver til denne side, jeg skal have lavet et specielt design. Men det kan sagtens komme senere. (Jeg er kun lige startet) Så husker jeg dig, hvis det bliver aktuelt. Jeg vil dog gerne prøve kræfter med det meste selv indtil videre. :)

Jeg har rettet alt-tags på alle billeder - tror det fungerer bedre nu!

Venligst, Anne

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24

Biljana Jovanov:

Hei Anne,

Jeg er helt enig med Nils at designet ser litt kjedelig ut, som en vanlig WP blogg. Det første du bør gjøre er å endre det og finne et mer dynamisk tema som vil tiltrekke folk. Smile

Du bør også ha en FB fanside, G+ og Twitter kontoer, disse er særlig viktige for å øke trafikk til websiden.

Lykke til! Big Smile

Hej Biljana,

Tak for svar! Jeg vil overveje twitter også. :)

Vh. Anne

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 09:48

Hej Anne

Jeg synes siden er flot og "behagelig". Om det er et standard tema eller ej aner jeg intet om, og mon ikke der er mange andre uvidende mennesker som mig der ikke har "inisder" viden om temaer.

Jeg synes også en "om os" og en "kontakt side" ville højne oplevelsen.

Ovenstående er skrevet uden at jeg har brugt mere end 3 min. på din side. Men det vil jeg til at gøre nu, for de 3 min. har givet mig lyst til at bruge en del mere tid og læse flere indlæg. Falder jeg over noget skal jeg nok skrive det her eller i en PM.

Mvh, Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01

Hej Anne :) Jeg er enig med Xpress: Din side er dejlig behagelig - opsætningen og billeder støtter tekstens indhold rigtig godt.

Det dér med om det er custom design eller ej er ikke så vigtigt i mine øjne. Både private og succesfulde iværksættere bruger Wordpress med gode resultater. 

Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:04

Hej Lars

Jeg går stærkt ud fra at manden bruger en simpel validator: http://validator.w3.org/

I princippet bør hjemmeside overholder standarden altid...men de færreste gør det pga. ignorance eller sjuskethed.

Til gengæld er folk så så heldige at browserproducenterne er venlige nok til at lave deres browsere så intelligente at de kan tolke folks sjuske kode :)

Så derfor lægger man somregel ikke mærke til at der er et problem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58

Xpress Tryk:

Hej Anne

Jeg synes siden er flot og "behagelig". Om det er et standard tema eller ej aner jeg intet om, og mon ikke der er mange andre uvidende mennesker som mig der ikke har "inisder" viden om temaer.

Jeg synes også en "om os" og en "kontakt side" ville højne oplevelsen.

Ovenstående er skrevet uden at jeg har brugt mere end 3 min. på din side. Men det vil jeg til at gøre nu, for de 3 min. har givet mig lyst til at bruge en del mere tid og læse flere indlæg. Falder jeg over noget skal jeg nok skrive det her eller i en PM.

Mvh, Brian

Hej Brian,

Mange tak! Dejligt at du får lyst til at læse mere. Der kommer også et nyt indlæg i dag. Du må meget gerne skrive, hvis du skulle falde over noget. :)

Kontakt-side er noteret. Jeg arbejder på det. :)

Mvh. Anne

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)