Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor finder Google ikke min side relevant?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har lavet en pæn side (synes jeg selv)

Siden er lavet på Wordpress CMS, men jeg kan slet ikke finde den når jeg søger i Google. Jeg forsøger at søge efter mine blogindlæg, bare for at finde den, men Google finder den slet ikke.

Jeg har installeret Wordpress SEO på som skulle hjælpe lidt, men intet at gøre.

Er der en ekspert eller to, der måske kunne være mig behjælpelig med at se om der er nogle umiddelbare fejl på siden, som gør at Google åbenbart ikke synes siden er interessant.

Med venlig hilsen

Eugene

www.forsikringogpris.dk

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 14:51

Siden er indekseret: site:forsikringogpris.dk

Du er bare i en hård branche.

Skriv bedre titles, lav interne links og slå koldt vand i blodet, så kommer det med tiden.

Og se at få gjort noget ved dit forum. Lige nu har du duplicate content.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 14:58

Ifølge SEOQuake plug-in, så har du 30 sider indekseret i Google. Problemet kommer her: SEO. Bare fordi man er der, betyder det ikke at man er der hvor det sjove sker. Dine sider kan nok findes på side-langt-væk. For at gøre noget ved det, skal du gøre præcis det som Google ikke vil have, du skal lave eller få lavet noget SEO arbejde. Efter noget arbejde (eller meget hvis brancen er hård), begynder du (forhåbentlig) så småt at komme højere i søgningerne, og så en eller anden dejlig dag, står du højt på de ord du gerne vil. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:01

Jakob Bank:

Skriv bedre titles, lav interne links og slå koldt vand i blodet, så kommer det med tiden.

Rankings er ikke noget der bare kommer med tiden hvis man er i en hård branche. Det kræver timer og atter timer at komme op hvor det er sjovt.

@Trådstarter

Hvilke ord og fraser sigter du efter?

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 15:26

Thomas Frost:

Jakob Bank:

Rankings er ikke noget der bare kommer med tiden hvis man er i en hård branche. Det kræver timer og atter timer at komme op hvor det er sjovt.

Helt enig.

Min kommentar byggede dog på, at TS ikke kunne se sin side overhovedet. Med noget basal SEO vil han trods alt nok ryge op på en af de første 10 sider på ret kort tid.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Bank:

Helt enig.

Min kommentar byggede dog på, at TS ikke kunne se sin side overhovedet. Med noget basal SEO vil han trods alt nok ryge op på en af de første 10 sider på ret kort tid.

Fair nok, selvom det er lidt et vidt begreb at snakke om at "ryge op" på de første 10 sider, uden at skrive på hvilke ord og fraser. Der kan sagtens være ting man ikke lige ryger op på selvom der bliver lavet onsite SEO.

Men ja det kan sagtens være TS kommer længere op og rammer side 8 indenfor kort tid, men igen så er det lidt lige gyldigt, for der er ingen besøgende i det.

Trådstarter for at vurdere hvor meget arbejde der er i at komme op skal du se på de ord og områder du ønsker at dække, og se hvem der allerede ligger på top3 på disse ord, og vurdere om det er nogen du kan slå, ellers kan du lige så godt sadle om og satse på noget andet hvor det rent faktisk er muligt at komme til tops.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:07

nærmeste intet linker til siden det betyder rigtigt meget tjek her

være mere aktive over alt

skrive presse meddelers

lav siden mere interessant opdatere nyt indhold hele tide  få videoer på siden , det kan give både folk vil mere linke til siden fordi den er god hjemmesiden og desuden giver det en del at der hele tiden sker noget nyt på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)