|
Jeg har intet imod at folk ønsker at debattere Aloco og de andre affiliate systemer, men alle de enslydende indlæg og de gentagende "Læs mere på min affiliate-link", "Nej læs mere på mit affiliate-link" og "Det er svært at besvare med prøv at læs på deres hjemmeside, klik på mit affiliate link"... ARGG Reglen kan som sådan være meget simpel: Hvis der opstår en debat som følge af en post omkring et affiliateprogram, så lad indlægget blive med slet linkets affiliate ID. Hvis det blot er en duplicate af en enslydende smøre, så slet hele indlægget. |
Dato: 14-06-2007 13:59:31 Forfatter: Nicolai Lønne Det har været oppe før, men dette indlæg (samt de 5-10 andre enslydende omkring Aloco) bekræfter endnu engang argumentet: FORBYD AFFILIATE-LINKS PÅ AMINO.
Jeg har intet imod at folk ønsker at debattere Aloco og de andre affiliate systemer, men alle de enslydende indlæg og de gentagende ''Læs mere på min affiliate-link'', ''Nej læs mere på mit affiliate-link'' og ''Det er svært at besvare med prøv at læs på deres hjemmeside, klik på mit affiliate link''... ARGG
Reglen kan som sådan være meget simpel:
Hvis der opstår en debat som følge af en post omkring et affiliateprogram, så lad indlægget blive med slet linkets affiliate ID. Hvis det blot er en duplicate af en enslydende smøre, så slet hele indlægget.
Helt enig Nicolai,
Det er jo også tydeligt at se disse affliatespammere som regel overhovedet ikke har til formål at benytte amino til andet end deres slagsgas, samt et affliatelink. Ligeledes ses det også ofte at de udmærket er klar over at de ikke er ønsket, da de skjuler deres affliate id så godt som de nu kan. Det bekræfter jo bare at de kun gøre det udelukkende fordi de vil tjene nogle penge.
Jeg tror i stor grad også det er en af de grunde til at MLM branchen ofte har et dårligt ry, folk når simpelthen at blive trætte af firmaet inden man når at sætte sig ind i det. Især når det er nøjagtig den samme salgssmøre alle kommer med - suk!
Det er jo også tydeligt at se disse affliatespammere som regel overhovedet ikke har til formål at benytte amino til andet end deres slagsgas, samt et affliatelink. Ligeledes ses det også ofte at de udmærket er klar over at de ikke er ønsket, da de skjuler deres affliate id så godt som de nu kan. Det bekræfter jo bare at de kun gøre det udelukkende fordi de vil tjene nogle penge.
Jeg tror i stor grad også det er en af de grunde til at MLM branchen ofte har et dårligt ry, folk når simpelthen at blive trætte af firmaet inden man når at sætte sig ind i det. Især når det er nøjagtig den samme salgssmøre alle kommer med - suk!
Bliv gratis medlem