Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agloco - nemt - sikkert - tjen mange penge

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 12. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Synes lige i skal bruge 2min af din tid på at læse det her.

Såvel Skype som YouTube blev handlet til milliardbeløb.
Brugerne af disse sites fik ikke nogen økonomisk gevinst ud af handlerne.
Uden brugerne var såvel Skype som YouTube aldrig handlet til de astronomiske beløb som var tilfældet.
Så stifterne af "A Global Community" stiller et godt spørgsmål: hvorfor skal de,
som har en meget væsentlig andel i et websteds succes, brugerne i et Social Network, ikke honoreres?

Ideen med webstedet er, at værditilvæksten skal komme brugerne 100% til gode.
Webstedet er 100% brugerejet. Værditilvæksten sker ved at medlemskaren vokser.
Jo større volumen jo større markedsværdi.

Det er gratis at deltage, og det vil det blive ved med at være.
Man bliver aflønnet for simpelthen at surfe på nettet og fortælle andre om stedet.
Du skal først installere og derefter bruge Agloco''s viewbar i 1-5 timer om måneden.

Hvad kan man tjene på det?

Det er helt op til dig selv! Du kan vælge at starte med få timer i ugen og derefter arbejde mere med konceptet, eller omvendt.

Du tjener selv mellem 5-15$ i måneden, ved at surfe med viewbaren tændt. Du tjener det samme på dem du personligt introducerer til konceptet. Og en fjerdedel på alle dem de indroducerer til konceptet.

Her er et simpelt regnestykke:
1. led. Du finder 5 nye gratis Agloco brugere: 5$ x 5 = 25,00$
 2. led. De finder også 5 nye hver: 5$ x 25 / 4 = 31,25$
 3. led. De finder også 5 nye hver: 5$ x 125 / 4 =312,50$
 4. led. De finder også 5 nye hver: 5$ x 1250 / 4 =1562,50$
   ialt = 1931,25$

Du vil kunne komme over 10.000 kr. Hver måned fremover!

Har dette fanget din interesse, så klik ind på www.Agloco.com og tilmeld dig, det tager 5min så er du igang.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:58
Når man kommer ind som ny bruger og bare vil annoncere for et koncept og henvise andre for at tjene det ekstra, er det en god ide lige at benytte sig af søgefunktionen.

Agloco har været oppe at vende et par gange før og blevet diskuteret igennem, kunne være du lige skulle læse de tråde.

Men ellers velkommen på Amino
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 23:04
Normalt svarer jeg ikke på den slags indlæg. Men det er jo fuldstændig tåbeligt at oprette en bruger på Amino for i sit første indlæg at fyre sådan en gang crap af.

Og der er jo slet ikke hold i tallene, oven i købet:

Hvis man konsekvent får 25% af gevinsten for alle fra 2. led og udefter, så tager det jo ikke en veluddannet matematiker at regne ud, at der allerede i 4. led begynder at mangle penge for at kunne udbetale dig dine "procenter".

Anyway - stop med at fyld lort ud over Amino. Der er sq ikke meget iværksætter over pyramidespil.

Vh (?)
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 23:07
Jeg kunne ikke være mere enig, Peter!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:09
Det mest sørgelige at se er at den tekst der skrives ikke engang er skrevet af spørger.. Søgte for sjov lige på amino, og det er den samme tekst, ord efter ord der kopieres rundt. Så egentlig ser jeg det lidt som spam, hvor det bare går ud på at få det spredt udover så mange fora som muligt, og håbe på der er nogen der er dumme nok til at hoppe på.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 23:26
Kan ikke lade være med at more mig over de annoncer som Google mener passer til indlægget.
De første to er typiske "Arbejd hjemmefra, vær din egen chef, bliv rig snart koncepter"
Den tredje er fra Leasy.dk som tilbyder et med garanti dyrt forbrugslån på op til 25.000,- og den sidste er intet mindre end en annonce fra Traders Club, ejet af ingen ringere end vor kære ven Henrik Bruhn (i ved; svindleren over alle svindlere)

Google forstår da om nogen at kategorisere lort som... lort

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:43
Rykket til MLM kategorien.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:56
Sjovt som Agloco og Dubli folk glemmer at tjekke andre indlæg på Amino inden de poster enslydende "reklame-indlæg"

Nu kan man jo ikke engang komme med gode råd til de NÆSTE Agloco folk, for de læser jo ikke dette indlæg... MEN... skulle tilfældet være anderledes, så læs de ovenstående kommentarer.. og forstå budskabet: Post gerne Agloco info, men så komme med EGNE input; egne forklaringer - og mere nøjagtig egne synspunkter i forhold til HVORFOR man ikke kan leve uden Agloco - og allerhelst baseret på erfaringer fra lignende koncepter...

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:01
Dato: 14-06-2007 12:55:52
Forfatter: Lasse Burholt
Sjovt som Agloco og Dubli folk glemmer at tjekke andre indlæg på Amino inden de poster enslydende ''reklame-indlæg''

Hvor meget det end irriterer mig, kan jeg ikke sige dig imod :)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:09
Dato: 14-06-2007 13:00:57 Forfatter: Dimitri Hardorff
Hvor meget det end irriterer mig, kan jeg ikke sige dig imod :)

Eén gang skal jo være den første

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)