Hej. Synes lige i skal bruge 2min af din tid på at læse det her. Såvel Skype som YouTube blev handlet til milliardbeløb. Ideen med webstedet er, at værditilvæksten skal komme brugerne 100% til gode. Det er gratis at deltage, og det vil det blive ved med at være.
Det er helt op til dig selv! Du kan vælge at starte med få timer i ugen og derefter arbejde mere med konceptet, eller omvendt. Du tjener selv mellem 5-15$ i måneden, ved at surfe med viewbaren tændt. Du tjener det samme på dem du personligt introducerer til konceptet. Og en fjerdedel på alle dem de indroducerer til konceptet. Her er et simpelt regnestykke: 1. led. Du finder 5 nye gratis Agloco brugere: 5$ x 5 = 25,00$ 2. led. De finder også 5 nye hver: 5$ x 25 / 4 = 31,25$ 3. led. De finder også 5 nye hver: 5$ x 125 / 4 =312,50$ 4. led. De finder også 5 nye hver: 5$ x 1250 / 4 =1562,50$ ialt = 1931,25$ Du vil kunne komme over 10.000 kr. Hver måned fremover! Har dette fanget din interesse, så klik ind på www.Agloco.com og tilmeld dig, det tager 5min så er du igang.
|
Agloco - nemt - sikkert - tjen mange penge
Agloco har været oppe at vende et par gange før og blevet diskuteret igennem, kunne være du lige skulle læse de tråde. Men ellers velkommen på Amino |
Og der er jo slet ikke hold i tallene, oven i købet: Hvis man konsekvent får 25% af gevinsten for alle fra 2. led og udefter, så tager det jo ikke en veluddannet matematiker at regne ud, at der allerede i 4. led begynder at mangle penge for at kunne udbetale dig dine "procenter". Anyway - stop med at fyld lort ud over Amino. Der er sq ikke meget iværksætter over pyramidespil. Vh (?) Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
De første to er typiske "Arbejd hjemmefra, vær din egen chef, bliv rig snart koncepter" Den tredje er fra Leasy.dk som tilbyder et med garanti dyrt forbrugslån på op til 25.000,- og den sidste er intet mindre end en annonce fra Traders Club, ejet af ingen ringere end vor kære ven Henrik Bruhn (i ved; svindleren over alle svindlere) ![]() Google forstår da om nogen at kategorisere lort som... lort |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
![]() Nu kan man jo ikke engang komme med gode råd til de NÆSTE Agloco folk, for de læser jo ikke dette indlæg... MEN... skulle tilfældet være anderledes, så læs de ovenstående kommentarer.. og forstå budskabet: Post gerne Agloco info, men så komme med EGNE input; egne forklaringer - og mere nøjagtig egne synspunkter i forhold til HVORFOR man ikke kan leve uden Agloco - og allerhelst baseret på erfaringer fra lignende koncepter... MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hvor meget det end irriterer mig, kan jeg ikke sige dig imod :) |
Eén gang skal jo være den første ![]() MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic