Hej Jeg er i gang med at forsøge at købe et stykke elektronik ind til mit firma, som jeg kan få billigt i Italien. Ved oprettelse af konto i deres webshop beder de om "Partita iva" (VAT) og "Codice fiscale" (Tax Code). Neden for de to felter står der følgende ATTENZIONE: Ai sensi dell'art.37 del D.L. 4/7/2006 n.223,convertito con modifiche della Legge 4/8/2006 n.248, è obbligatorio fornire, oltre alla p.IVA, anche il codice fiscale. Pertanto è necessario inserirlo nuovamente anche nel caso in cui esso coincida con la p.IVA. Hvilket google translate løst oversætter til: WARNING: Under Article .37 of DL 223 of 4/7/2006, 4/8/2006 with amendments of the Law no.248, is required to provide, in addition to p.IVA, even the tax code. Therefore it is necessary to insert it again even in the case where it coincides with the p.IVA. Hvad skal jeg udfylde i de to felter? Mit umiddelbare bud er at udfyld mit CVR nummer (med foranstillet DK) i begge felter. Jeg håber der er nogen derude der kan hjælpe :) Mvh Jens |
VAT og Tax Code ved køb i Italien
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)