Hej Amino'er. Jeg har en masse ideer til forskellige hjemmesider (6 forskellige), og ved i princippet godt hvordan de skal bygges op, samt hvordan man kan tjene penge på dem. Jeg er dog lidt bange for at afsløre for meget, da jeg frygter at mine ideer bliver stjålet inden jeg selv får dem udviklet. (dette har jeg oplevet 2 gange allerede). Jeg er kun 22 år, og har derfor ikke mere end 50.000 kr til rådighed til at iværksætte disse projekter. Derfor søger jeg en person med kvalifikationer inden for hjemmeside udvikling og som har brænder for at udvikle et revolutionerende koncept, men ikke rigtig har fået den rigtige ide endnu. Jeg studerer HA-almen på CBS 3 år. (uddannelse i KBH) så derfor må vedkommende jeg søger gerne være fra KBH eller i hvert fald sjælland. Jeg har tidligere haft stor succes med en masse små projekter, men er efterhånden blevet ivrig for at prøve kræfter med nogle større og mere udfordrende koncepter. Når man skal investere tid og penge i et projekt man ikke kender super meget til, kan man godt være lidt skeptis, for ingen ønsker at spilde sin tid, det kan jeg sagtens forstå. Derfor vil jeg gerne indvie den rette person i mine ideer helt konkret, men dette kræver et personligt møde. Hvis nogen herinde skulle være interesserede må i meget gerne svare her eller kontakte mig direkte på min telefon: 28692700 Så vi hurtigt kan få arrangeret et møde på max 30 min. jeg kan sagtens sørge for møde lokale osv. Her er nogle indstillinger og personlige kvalifikationer jeg forventer af dig: Hurtig og smart til at skabe hjemmesider. Åbensidet og venlig. Fokuseret på at tjene penge og kan være konstruktiv kritisk overfor ting som der ikke er penge i. Arbejder hurtigt og effektivt og forholder sig 100% professionelt til sit arbejde. Indstillet på at investere tid og penge i projekter. og frem for alt at du er en ildsjæl som brænder for at komme frem i verden og udfordre dens muligheder. De bedste hilsner Jakob Poulsen |
Søger ekspert til hjemmeside udvikling.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)