Fin idé.
Og hvad angår kritik af dit produkt, er der nogle der ikke vil betale for convenience for at spare tid og bruge den på andre ting, mens andre vil. Dine kunder, som du skal fokusere på og lytte til, er dem der vil betale for convenience.
Inden jeg kommer for godt i gang, skal jeg lige nævne, at jeg ikke er i markedet for hvad du sælger, så de næste punkter er ment generelt og ikke noget du behøver svare specifikt på. (Du er dog velkommen til at gøre det alligevel, for der er måske andre der gerne vil vide det).
Jeg har dog er par punkter til dig:
- Jeg mangler mere info om de keyword-pakker, du sælger. F.eks. kunne jeg godt tænke mig at vide indenfor hvilke "brancher" de keywordpakker du sælger, ligger inden for. For hvis jeg skal udvikle et niche site omkring en keywordpakke, skal jeg bruge tid, penge og energi på den og derfor kunne det være rart for mig at vide om det er inden for et felt jeg har interesse i og/eller tidligere arbejdet med.
- Du fortæller mig en del om hvad jeg kan købe, men ikke meget om hvilke fordele jeg får ud af det, og hvilke ting jeg kan opnå ved at købe disse pakker. Fokusér mere på hvorfor man skal købe fra dig samtidigt med at du forklarer på hvad man køber.
- Sidst men ikke mindst, slog det mig, at du sælger "det du har", ikke "hvad kunderne efterspørger". Jeg tror, du vil få langt flere kunder og til en højere pris, hvis du ændrede produktet lidt så du tog imod bestillinger på keywordpakker der er mere skræddersyede til den enkelte kunde. F.eks. en kunde der gerne vil starte et mobil-site op, kunne være interesseret i at få dig til at lave noget mere specifikt research inden for mobilbranchen. Lige nu lader der mere til at du skal være heldig(ere) at fange en kunde der lige er i målgruppen til det produkt du har på hylden.
Hej Bjarke!
Tusinde tak for den fantastiske, konstruktive feedback. Det gør mig glad, at du har lyst til at give mig den 
Punkt1:
Det ville selvfølgelig være en fantastisk god idé. Problemet er bare, at jeg langt fra kan gøre det så specifikt, at det ville gøre nogen gavn for køberen. Hvis jeg havde en kategori der hed "mad", så ville folk let kunne søge på det selv, og i løbet af få minutter finde det søgeord selv. Derfor har jeg ikke kategoriseret dem efter fag, da dette ville blive for risikabelt.
Punkt2:
Det er et punkt jeg rigtig gerne ville tage til mig, og meget gerne ville forbedre. Desværre kan jeg ikke redigere i første indlæg, men kan da smide nogle fordele her, så fremtidige læsere også kan se dem. Fordelene er, at du vil spare meget tid med selv at researche, og lede efter nye hjemmeside idéer. Samtidig får du en rapport serveret, hvor sådan noget som den gennemsnitlige pagerank i top 10 er udregnet og pagebacklinks til enhver side i top 10 er fundet. Alle sammen små ting, som til sammen vil spare dig meget tid.
Og samtidig, for dem der ikke er kanon fantastifulde, og måske er kørt død i at finde nicher, får en sendt afsted til dem, som de kan gå i krig med, med det samme. Jeg har selv siddet og tænkt så det bragede ind i mellem, fordi jeg ikke kunne finde nogle nye keywords, der var interessante at give sig i kast med. Så fordelene er:
Du sparer tid
Alt er opsat pænt og overskueligt
Søgeord til den utålmodige
Punkt3:
Dette punkt ville jeg ønske, at jeg kunne tilbyde. Dog, hvis en kunde efterspørger et søgeord indenfor mobilbranchen, så er jeg på den, hvis der simpelthen ikke er et søgeord at opdrive, med de ønskede kriterier. Det ville kunne give mig mulighed for at sætte priserne op, men tilgengæld ville jeg formodentlig få dobbelt så meget arbejde (ikke at dette er skidt) - men flere kunder ville blive skuffede, i og med at jeg ikke kunne fremstille det forventede.
Tusinde tak for den konstruktive kritik - jeg vil læse punkterne igennem igen imorgen, og lige se hvad jeg kan ændre her og nu 
Bedste hilsner,
Sander