Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tema til hjemmeside - gratis eller betalt?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der skal være betalingmoduler, så er woocommerce måske det bedste plugin, der er gratis, men der er temaer, som ikke arbejder så godt sammen med woocommerce, hvis det ikke er lavet konkret til woocommerce. Woothemes, som du allerede har kigget på, burde i sagens natur virke.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:56

Hej Michael. Tak, jeg kikker på det. Hilsen Jeanne

Tilmeldt 9. May 12
Skrevet kl. 14:05
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:19

Nogle temaer har et eller flere widgets - de er jo også grupperet under "Udseende" i kontrolpanelet, men de har ikke plugins. Visse plugins bliver dog også til en widget. Samtidig har visse temaer ganske avancerede indstillinger, der næsten minder om et plugin

Den store udfordring er at få et tema, som passer til en webshop som fx woocommerce. Det er ikke sikkert, at dine to tema-forslag gør det. Weaver og Weaver II kan fx en hel masse.

Hvis du skal have disse salgsmuligheder, selvom du måske ikke er en konkret webshop, så tror jeg, at du skal starte baglæns og derved starte med et kigge på webshop-plugins.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 9. May 12
Skrevet kl. 16:05

Hej Robert.

Tusind tak for dit uddybende svar.

Det lyder som om det vil være smartest at bruge en gratis WP skabelon uden for mange dikkedarer og så derfra fylde de plugins og widgetfunktioner ind der er behov for.

Kan jeg være så heldig at du har et bud på hvor jeg kan få lavet et headerbillede?

Er du i Bangkok?

Mange hilsner

Jeanne, UngPassion.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:50

Hej Jeanne,

Ja, jeg bor i Bangkok.

Nu er jeg ikke wordpress-ekspert, men jeg har da omkring 8 wordpress-sider.

Når jeg skal bruge et billede, så kigger jeg ofte på:

http://www.sxc.hu/

Herefter kan du selv tilrette størrelsen.

Det er gratis, omend man også kan købe nogle bedre billeder. Denne database blev jeg henvist til, da jeg lavede journalistiske artikler for en dansk avis på deres online platform.

Ellers kan en header fabrikeres ud efter et godt billede, som man selv har taget. Hvis du putter tekst på billedet, så bør du først konvertere billedet til png-format, da det flyder ud i jpg.

Hvis det går godt med forretningen, så kan du altid hyre en professionel grafiker/fotograf.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52

Norr:

Hej Robert.

Tusind tak for dit uddybende svar.

Det lyder som om det vil være smartest at bruge en gratis WP skabelon uden for mange dikkedarer og så derfra fylde de plugins og widgetfunktioner ind der er behov for.

Kan jeg være så heldig at du har et bud på hvor jeg kan få lavet et headerbillede?

Er du i Bangkok?

Mange hilsner

Jeanne, UngPassion.dk

Du skal da tage det template du mener er det rigtige, gratis eller ej. De øvrige ting laves efterfølgende. Bare min mening.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53

Robert Kronberg:

Når jeg skal bruge et billede, så kigger jeg ofte på:

http://www.sxc.hu/

Herefter kan du selv tilrette størrelsen.

Det er gratis, omend man også kan købe nogle bedre billeder. Denne database blev jeg henvist til, da jeg lavede journalistiske artikler for en dansk avis på deres online platform.

Ellers kan jeg anbefale PhotoDune . Der er et fint udvalg til endog meget fornuftige priser.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:56

Hej Jeanne,

Din header er sådan set meget fin, synes jeg, men måske lidt "piget".

Du kan re-organisere din menu med et pageMash plugin.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 9. May 12
Skrevet kl. 17:30

Hej Robert.

Wauww hvor eksotisk at bo i Bangkok - jeg bor i Søborg, men kan fortælle dig at vi pt. har 23 grader, så galt er det ikke.

Jeg er virkelig glad for dine svar, link og gode råd, tusind tak for det.

Mange hilsner
Jeanne

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)