Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

senior fodboldhold .spillerdragt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er!

Jeg skriver fordi jeg har fået startet et senior fodboldhold op og der er nu styr på alt med forening, vedtægter og alt det andet.

Vi bliver 16 spillere, mænd i alderen 20-23 år. 

MEN, nu skal vi selvfølgelig have investeret i en spillerdragt til hver mand og vi vil gerne have lavet tryk  på bagsiden af trøjen, og så selvfølgelig spiller nummer på shorts og trøje.
Der kommer nok også nogle sponsor logoer på trøjerne (2-3) vil jeg tro.

Derfor søger jeg et tilbud fra dig, kan du få fat i et spillersæt og trykke på det og til hvilken pris? :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Metin,

Textil Print er en af landets førende trykkerier, og udfører opgaver for små og store organisation til nogle af landets største virksomheder. Jeg er ikke selv direkte involveret i firmaet, men jeg kan stå inden for at kvalitet og pris ikke fås bedre. 

Textil Print er leveringsdygtige i enten Puma eller Umbro dragter og prisen afhænger af hvor mange sponsor-tryk, størrelse på disse, antal farver og så fremdeles. Derfor er det nemmere hvis du kontakter dem direkte. Forklar lidt nærmere hvad du har brug for til mads@textilprint.dk og skriv et nummer han kan ringe tilbage på. Så får du et godt tilbud :).

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)