Jeg er ved at oprette hjemmeside til UngPassion.dk og har brug for et passende header banner. Derfor hører jeg gerne fra dig, hvis du kan anbefale en dygtig designer, som ikke koster det vilde. __________ Krav til banneret: Navnet UngPassion og et billede af mig skal indgå i banneret. Måske kan der findes et specielt logo som kendetegner UngPassion.dk Denne sætning kunne måske også indgå: "Følg din drøm, elsk det du gør og ha’ det sjovt imens" Nøgleord: PASSION, TRO PÅ DIG SELV, FAGLIGHED, ARBEJDSGLÆDE, FREMSYN, MENTOR, UDDANNELSE, ARBEJDSLIV, COACHING, SKOLE, UNIVERSITET, SAMTALE, STOLTHED Alle tekster på header banner skal kunne ændres Farver: grå, sort, hvid, rød, støvet olivengrøn, støvet lilla (jeg er åben for andre smarte farver) Om: UngPassion hjælper unge med at mærke efter hvad det er de virkelig brænder for når de står overfor at skulle vælge uddannelse. UngPassion hjælper de unge til finde passionen, så de ikke bare vælger det samme som bedstevennen. Dette er både for de unges skyld, og for at reducere antallet af unge med spildte uddannelser i Danmark. UngPassion er også undervisning, forældrecoaching, mentorskab og meget andet. Mange hilsner Norr |
Hej Norr
Lidt inspiration, med lidt farve på