Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chat på Amino, skal vi lave den og hvordan gør vi?

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En god ting ville være, hvis det nuværende PM system blev bygget sammen med chatten, lidt som det fungrer på Facebook nu. Altså hvor de to systemet er "det samme".

En anden vigtig ting vil være muligheden for at ignorere/blokere en bruger i selve den generelle chat. Derudover en måde at kunne anmelde spammers på, eller sætte limit på at man maks kan skrive 1 gang i sekundet eller sådan noget.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Jeg synes at en chatfunktion her på Amino kunne være en super idé.

Jeg har dog mine betænkeligheder ved en generel chat, hvor man kan chatte om løst og fast. Jeg er bestemt ikke imod idéen, men er der fx tænkt over, hvad reglerne for spam og dårlig opfærsel skal være? Bliver det de samme regler som ved debatterne?

EN privat chat ville være en super god idé. Jeg ville i hvert fald komme til at bruge den rigtig meget, da jeg efterhånden har en del privat-besked-koorspondencer med en masse amino-brugere. Det ville klart nedbringe ventetid på svar fra hinanden.
Og god idé med, at man kan være mellem forskellige grupper man vil låse op for.

Jeg kunne dog godt tænke mig en funktion, hvor man kunne chatte direkte med amino support, moderatorer osv. Fx hvis man har spørgsmål eller gerne ville anmelde potentielle "dårlige" debatter, hvor folk spammer og har en dårlig opførsel.

Det var lidt fra mig. Ikke sikkert alle er enige, men det er vel formålet med en debat! Big Smile

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 15:09

Jeg kunne godt tænke mig en chat-funktion, der kun åbnes i forbindelse med en tråd - for at undgå Chats om løst og fast - eksempelvis automatisk chatstart ved 10 indlæg i en tråd, eller lignende...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17

Jeg synes ideen lyder fremragende. Specielt den ide med at man har en privat chat - noget lignende facebooks chat.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:25

Hvis i går i gang med en chat, så ville det være fedt, hvis man vil kunne oprette et emne og invitere folk til det.

Hvis man f.eks. har 3 projekter og når man skriver i det ene, så vil man opdatere fremskridtet der, for de andre deltagere i projektet.

Det vil måske også kunne åbne op for en mentor ordning / angel investor, hvor erfarne kan deltage i projekter på dybere basis end en tråd på forummet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:28

Generel chat - Ja tak!

Privat chat - Ja tak!

Privat chat med mere end én - JA TAK! Den er vigtig den her. Jeg benytter selv en på et andet board, en gang imellem. Her er dette IKKE en mulighed, og det betyder at når der f.eks. er 35 online om aftenen i mainchat, så drukner det hvis man sidder f.eks. 3-4 og diskutere et eller andet, og 31 andre der snakker om løst og fast.

Og man skal have mulighed for at slå privatchat fra, kun for ens netværk eller alle. 

Selvfølgelig er spam ikke tilladt, og ellers skal der følges de samme linjer som i debatten. Der skal være moderatore i generel chat, som kan smide folk ud, give dem 24 timers pause etc. for der vil helt sikkert være folk der kommer forbi og skrive reklamer. 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 15:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes en chat vil være en super ide! gerne ligesom facebooks, hvor man kan se, hvem der er på, som man kan skrive til..
Men med mulighed for at slå den fra så andre brugere ikke kan se man er online, hvis man bare lige hurtigt vil læse noget og ikke har tid/lyst til at chatte.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 16:02

Jeg er heller ikke vild med ideen, prøv bare at spørg dating, hvor store problemer de har haft med deres chat. Det kræver virkelig meget support og tid.

Men hvis man selv kan vælge, så er det måske ok, men der findes jo så mange muligheder for at chatte.

Så hvorfor ikke skabe kontakten her og hvis man vil chatte bruge et andet forum??

Vh Jimmi

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:11

Jimmi :

Så hvorfor ikke skabe kontakten her og hvis man vil chatte bruge et andet forum??

Det er jo netop derfor at Amino overvejer at lave en chat. Hvad er smartest for dem, at de taber trafik til andre sider, eller ofre pladsen til en chat på deres egen side?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:22

Når nu der bliver nævnt private chats osv, så tænker jeg på et chat program som jeg selv er ved at spare op til.

Det hedder Community Chat fra Flashcoms.com, link her http://www.flashcoms.com/products/community_video_chat/overview/

Der har almindelige brugere mulighed for at oprette egne rum, og smide kodeord på så kun bestemte folk kan komme ind. Det vil nok give en djævelsk masse rum, men hvis server kapaciteten er til det, kunne det nok godt virke? Der er også mulighed for cam/lyd chat (selvom cam ikke er super awesome), så kunne det nok være meget rart at kunne tale med hvem man nu vil, frem for at skrive hele tiden. Det vil nok også være en fordel for support. 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)