En god ting ville være, hvis det nuværende PM system blev bygget sammen med chatten, lidt som det fungrer på Facebook nu. Altså hvor de to systemet er "det samme". En anden vigtig ting vil være muligheden for at ignorere/blokere en bruger i selve den generelle chat. Derudover en måde at kunne anmelde spammers på, eller sætte limit på at man maks kan skrive 1 gang i sekundet eller sådan noget. |
Hej Martin
Jeg synes at en chatfunktion her på Amino kunne være en super idé.
Jeg har dog mine betænkeligheder ved en generel chat, hvor man kan chatte om løst og fast. Jeg er bestemt ikke imod idéen, men er der fx tænkt over, hvad reglerne for spam og dårlig opfærsel skal være? Bliver det de samme regler som ved debatterne?
EN privat chat ville være en super god idé. Jeg ville i hvert fald komme til at bruge den rigtig meget, da jeg efterhånden har en del privat-besked-koorspondencer med en masse amino-brugere. Det ville klart nedbringe ventetid på svar fra hinanden.
Og god idé med, at man kan være mellem forskellige grupper man vil låse op for.
Jeg kunne dog godt tænke mig en funktion, hvor man kunne chatte direkte med amino support, moderatorer osv. Fx hvis man har spørgsmål eller gerne ville anmelde potentielle "dårlige" debatter, hvor folk spammer og har en dårlig opførsel.
Det var lidt fra mig. Ikke sikkert alle er enige, men det er vel formålet med en debat!