Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chat på Amino, skal vi lave den og hvordan gør vi?

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

synes det er en god ide - man sidder alligevel med skype åben og chatter med andre fra Amino om forretninger og ideer, så hvorfor ikke samle det et sted ;)

Der kan være bivirkninger såsom:

- større netværk for iværksættere
- mulighed for at lære folk bedre at kende
- flere professionelle iværksætterfirmaer

men det må man bare leve med ;)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 13:16

Jeg er klart for.

Det er nemmere lige at få de sidste svar på et spørgsmål over en livechat, end at "bumpe" sin tråd igen (eller skrive en besked), hvis der lige mangler den sidste del af en forklaring.

God idé med at kunne vælge hvem der skulle kunne chatte til en.

Evt. med mulighed for at starte chatten direkte fra forum, evt. i venstre side, hvor man kan se profilbillede (evt. også flytte PB der til, så man ikke skal ind på profilen)

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 13:22

Yes - Super idé.

Det vil helt sikkert løfte Amino (og hjælpen folk modtager fra Aminoer) til et nyt niveau!

Hvordan der skal skrues sammen skal jeg lade være usagt:)

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 13:29

En rigtig go feature som man kan gribe fat i når det er aktuelt og noget skal flyde lidt bedre...

Go arbejdslyst;)

Lars

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spændende overvejelser Martin.

Jeg er dog ret sikker på jeg ikke ville bruge det, da jeg er langt mere tilhænger af debatten via indlæg m.m.

Jeg tror desuden de som ville kaste sig ud i at bruge det, ville være "faste" brugere og i en lille skare. Dermed kunne man frygte at aktiviteten på "debatten" ville falde en del.

Hvis folk fx. kunne se at man var online og sende chat beskeder til en (privat), tror jeg hurtigt at langt de fleste ville slå funktionen fra. Ja, sådan ville jeg ihvertfald have det :)

Meeen uanset hvad jeg syntes, så skal det da prøves af... det er så ikke første gang jeg har taget fejl :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror sådan set ikke at der kommer færre indlæg, da de fleste er længere debatter om nørdede ting.
Jeg kan se vi taber lidt smalltalk til Facebook og Twitter og det er jeg sådan set glad for, da det gør Amino mere saglig. Men hvis vi kan vinde det igen på en platform som folk syntes er hyggelig, men som ikke forstyrrer dem der ikke er til den slags, så er det godt for alle vil jeg mene.

Men nu må vi se, vi undersøger mulighederne lige nu.
Bowob ser god ud, men er vist mere egnet til PHP miljøer. Så har i andre forslags til systemer i kender og kan anbefale og gerne i .net, så er vi meget lydhør!

De bedste hilsner

Martin

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 13:56

Jeg synes det er en genial idé. Og er helt vild med din idé om at splitte det op i 2. 

For det kan godt være lidt problematisk nogen gange når man skal kommunikere med andre personer via PB, også slipper man for at gå over på Skype, Google Talk el. lign. 

Og hvis man gjorde sådan at brugeren kunne fjerne funktionen, vil man da ihvertfald ikke miste nogen brugere på det.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:05

Jeg har før set dette på et .net forum http://www.mangochat.net/Home.aspx

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 14:08

Jeg syntes det lyder som en super ide.

Der skal dog være nogle muligheder for at tilpasse systemet.

Som du selv skriver skal man kunne slå chatten helt fra eller vælge om alle eller kun venner må skrive til en.

Ud over det syntes jeg det er vigtigt at der er mulighed for at blokere en enkelt bruger for at chatten til en, og man ikke er tvunget til at slå den over på venner, da det vil ødelægge det lidt.

En anden ting er at der meget gerne må være en "Start Chat" knap under folks navn Online logo eller andet sted, sådan at man meget nemt kan starte en chat med folk.

Chat vinduet må dog ikke poppe op hos folk før afsenderen har skrevet og sendt den første besked.

Hvis vedkommende man chatter med går offline under samtalen og man ikke ser det og får sendt en besked til vedkommende er det vigtigt at beskeden sendes til personen i en PB gerne med hele historikken i, sådan at man ikke må stoppe en samtale inden den er færdig.

En sidste ting som ville være godt, er at lave en stor log på den public chat i vil lave, sådan at folk kan søge i den, det kunne laves sådan at man kan få vist loggen pr. da og så selv evt kan sortere den ned så man kun vil få vist fra 17:00 til 20:00 hvis det er det tidsrum man ønsker at se.

Dette er noget som kan bruges hvis man ved man læste noget om xxxxx på chatten i torsdags ved 19:xx tiden så kan man lede det frem igen.

(Gør gerne alle links i denne chatlog nofollow så folk ikke bruger den til at smide links til deres sider for at få linkjuice.)

Hmm ja det skulle vidst være det. men ja jeg ser hvertfal frem til denne funktion.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

Fremragende idé.

PM kan være ret ineffektivt.

Side 2 ud af 4 (39 indlæg)