Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket økonomisystem skal jeg vælge?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Den gamle app fungerede ikke optimalt, desværre. Derfor har vi lavet en hel ny Big Smile

Du kan læse om den nye app her. Hvis du henter den i appstore, skal du være obs på, at det er den med det blå ikon og ikke den orange. Den er endnu ikke blevet fjernet af Apple, så man kan desværre stadig komme til at hente den gamle.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 16:52

Hej Sisse,

Den nye ser heller ikke ud til at virke optimalt, den har ihvertfald en del kritisk inde hos App Store bruger anmeldelelser..

Er det noget i arbejder på at rette ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 68
Fra  itn|vision aps Skrevet kl. 09:07

Hej

Jeg er enig med Sisse fra e-conomic, at det er et utroligt godt bud på et ERP system.

Vi laver integrationsløsninger til netop e-conomic og hvis man vælger nogle af disse løsninger til selve programmet, i takt med at ens virksomhed vokser, ja så har men et systemt som er fleksibelt og fremtidssikret.

Nogle af vores løsninger kan være med fra starten eksempelvis LeverandørServide (der sikre en mod tab på debitotet) eller andre af vores løsninger.

Du kan læse om dem på: http://scan-soft.com/e-conomic-loesninger

Betalingen for integrationsløsninger er i det store hele efter samme koncept som e-conomic så derfor ingen overraskelse økonomisk og store fremtidsmuligheder.

Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:46

Tusind tak for de mange svar! 

Jeg ser nærmere på de nævnte muligheder. 

VH

Frederikke

Fra 4000
Tilmeldt 15. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:54

Hej Frederikke

Jeg sidder til dagligt og arbejder med  E-conomic. Jeg ville helt klart anbefale dig at bruge dette program. Det er nemt og de har nogle rigtig gode online videoer og guides.  

Du kan bruge programmet til både bogføring, oprettelse af faktura samt sende dem til dine kunder automatisk. Programmet giver dig alt i et program, dette gør det mere overskueligt når du skal starte din virksomhed. Smile

Mvh 

Lykke

Fra Vallensbæk Str
Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Fra  Din Lokale Regnskabspartner Skrevet kl. 19:07

Hej Frederikke

Jeg har Din Lokale Regnskabspartner, og har et par kunder der bruger Web-regnskab

det er et lille og simpelt program der er billigt og meget nemt at bruge også giver det mig som regnskabspartner nem adgang.

Med venlig hilsen

Jakob Rigdahl

www.dinlokaleregnskabspartner.dk

Fra København K
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 20
Fra  Bio-Pejs.dk Skrevet kl. 14:01
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 09:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pontoppidan85:

Jeg er ved at starte virksomhed og er i tvivl om hvilket økonomisystem jeg skal vælge, så vil gerne have nogle gode råd og erfaringer fra andre.

Brugervenlighed, driftsikkerhed og design er vigtigt for mig. 

Gerne cloudbaseret løsning. 

VH

Frederikke

Der er efterhånden rigtig mange af disse tråde hvor de forskellige udbydere af regnskabsprogrammer svarer prøv mit - det er det bedste.

Du har ikke specificeret hvad du laver og derfor er alle svarerne totalt henne i vejret.

Skal du lagerstyre?

Skal du integrere med web shop?

Skal du modtage betalinger i andre valutaer?

Hvor meget erfaring har du med bogføring?

Har du 100 bilag eller 10000?

Kan du klare dig med et excel ark?

Et svar kunne være - find en bogholder der har et system og få dem til det. Systemer som Summasummarum der tidligere var gratis for helt små virksomheder (men nu kun har kort tid til at prøve) er virkelig godt, let og tilgængeligt, og hvis du har en bogholder der bruger det kan du altid vælge at få det overført til dig selv - evt bare lave en dropbox folder.

Problemet med de web/cloud baserede løsninger er at der er mange eksempler på der har problemer med at komme ud af det igen. Rigtig mange synes at være glade for Economics, men dem der ikke er har nogle horrible historier. Samtidig bør du være opmærksom på forretningsmodeler hvor dine omkostninger på at få leveret det samme produkt lige pludeselig mangedobles når du vokser. 

Denne tråd har ingen rigtig gode svar men der er dusinvis som går mere i dybden hvis du søger

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:06

@Onelo

Undskyld, jeg havde slet ikke set, at du havde skrevet.

Vi arbejder hele tiden på at gøre appen bedre og tager gerne imod feedback, hvis der er noget, der kunne blive bedre. 

Vi anbefaler ikke appen, hvis man skal synkronisere meget store regnskaber, og hvis regnskabet ser ud til at være for stort, kommer appen med en besked om det. Det kan muligvis være det, der er sket, hos de som oplever, at den ikke fungerer.

Men appen er stadig ret ny, så der er sikkert stadig plads til et par forbedringer - og dem arbejder vi på Smile

God dag.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 09:19

Hej

klient baseret : SummaSummarum

cloud baseret kunne være saldi.

Skriv  lidt mere om dine krav :)